تربیت نیروی انقلابی یک رسالت و وظیفه همگانی است
کد خبر: 3861973
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰

تربیت نیروی انقلابی یک رسالت و وظیفه همگانی است

گروه فرهنگی - فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه طرح «معلم آینده ساز» و طرح «شهید بهنام محمدی» در مدارس یک نقطه قوت در مسايل آموزشی و تربیتی دانش آموزان است، اظهار کرد: مسئله تربیت یک رسالت همگانی است.

تربیت نیروی انقلابی یک رسالت و وظیفه همگانی استبه گزارش ایکنا از همدان، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، امروز ۱۴ آذرماه، در دومین همایش «معلم آینده ساز» اظهار کرد: با توجه به عنایت خداوند اکنون در آستانه چهل و یکمین سالگی بسیج و انقلاب هستیم و تا کنون تجارب بسیار بالایی را بدست آورده‌ایم.

سردار مجیدی افزود: برگزاری طرح‌هایی همچون شهید بهنام محمدی و معلم آینده‌ساز در مدارس یک نقطه‌ قوت در زمینه مسائل آموزشی و تربیتی است.

وی با بیان اینکه اتفاقاتی همچون هشت سال جنگ تحمیلی یک انفجار نور برای جمهوری اسلامی است، گفت: جمهوری اسلامی ایران تجربه هشت ساله جنگ و دفاع  از کشور را داردکه اگر این تجربه ها نبود اکنون تجربه لازم برای آمده کردن خود را نداشتیم.

این مقام مسئول ادامه داد : اگر یک مربی و فرمانده هرچه بتواند برای تربیت نیروی خود زحمت بکشد قطعاجواب مثبتش را خواهد گرفت.

وی افزود: اکنون برای تربیت نیروی انقلابی همه باید تلاش کنند و این یک وظیفه و رسالت همگانی است.

انتهای پیام
captcha