اکران «منطقه پرواز ممنوع» با حضور عوامل فیلم در همدان
کد خبر: 3862140
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶

اکران «منطقه پرواز ممنوع» با حضور عوامل فیلم در همدان

گروه فرهنگی ـ اکران ویژه فیلم سینمایی «منطقه پروازممنوع» با حضور کارگردان و بازیگران این فیلم سینمایی در سینما فلسطین همدان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از همدان، فیلم سینمایی «منطقه پروازممنوع» که در مدرسه اندیشه و هنر (ماه) تولیدشده است از 15 آبان در سینماهای کشور در حال اکران است و توانسته است مخاطبان بسیاری را به سینماها بکشاند. بر اساس آمار سایت «سینماتیکت»، منطقه پروازممنوع طی دو هفته متوالی، از میان فیلم‌های در حال اکران، عنوان سومین فیلم پرفروش کشور را کسب کرده است.
مردم همدان شب گذشته 15 آذرماه میزبان کارگردان و بازیگران فیلم در سینما فلسطین همدان بودند که با استقبال گسترده مردم از این فیلم، علاوه بر 3 سانس ویژه اختصاص‌یافته به فیلم، یک سانس فوق‌العاده نیز به فیلم اختصاص یافت. و حدود 600 نفر مخاطب با بازیگران و کارگردان به تماشای فیلم نشستند.
در این برنامه امیر داسارگر(کارگردان)، بهار نوحیان(بازیگر)، پوریا سلطان‌زاده (بازیگر) و متین پاکزاد(بازیگر نوجوان) حضور داشتند. و همچنین گروه‌های سرود منتظران المهدی، تبیان، آوای خضراء و مدرسه علامه امینی در پایان هر سانس تیتراژ پایانی این فیلم را نیز اجرا کردند.
گفتنی است فیلم منطقه پروازممنوع هم‌اکنون در سینما فلسطین و قدس همدان در حال اکران است و تاکنون حدود 10هزار مخاطب جهت تماشای این فیلم بلیت خریداری کرده‌اند.

 

انتهای پیام
captcha