تغییر اندیشه مدیران و فرهنگ مصرف مشکلات اقتصادی را برطرف می‌کنند
کد خبر: 3862490
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

تغییر اندیشه مدیران و فرهنگ مصرف مشکلات اقتصادی را برطرف می‌کنند

گروه فرهنگی ـ نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی کشور به دلیل وجود اندیشه‌ای است که کشور را اداره می‌کند و اگر اندیشه‌های مدیران و فرهنگ مصرف در کشور تغییر کند؛ مشکلات اقتصادی برطرف می‌شود.

تغییر اندیشه مدیران و فرهنگ مصرف مشکلات اقتصادی را برطرف می‌کنندبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان، روز گذشته 16 آذرماه در نشست صمیمی با فعالان فرهنگی دانشجویی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و نقش جوانان اظهار کرد: ممکن است در گام نخست برخی سستی‌ها و بی‌تدبیری‌ها انجام‌شده باشد، بنابراین گام دوم باید با تخصص، تعهد و تحرک بیشتر برداشته شود و جوانان قوه محرکه گام دوم هستند.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به معنای واقعی کلمه نگاه امیدبخشی به جوانان دارند، یادآور شد: اگر به جوان‌ها میدان داده شود می‌توانند کشور را به‌خوبی اداره کنند و بن‌بست‌ها را بشکنند.
حجت‌الاسلام شعبانی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی کشور به دلیل وجود اندیشه‌ای است که کشور را اداره می‌کند و اگر اندیشه‌های مدیران و فرهنگ مصرف در کشور تغییر کند؛ مشکلات اقتصادی برطرف می‌شود.
امام جمعه همدان با اشاره به ویژگی‌های یک مدیر خوب، اظهار کرد: مدیر خوب فردی است که بتواند شرایط انتقال مسئولیت‌ها به نسل جوان را فراهم کند، عزت یک مسئول به مقدار خدمتگزاری به مردم است.
وی افزود: امروز مدیریت جامعه باید از نسل اول انقلاب، آرام آرام به نسل سوم و چهارم منتقل شود، بهترین راه اصلاح جامعه، اصلاح حاکمیت و مسئولان است و باید تلاش کرد تا مجلس مؤمن انقلابی و دولت جوان انقلابی سر کار بیاید.
وی خاطرنشان کرد: دانشجویان مؤذن جامعه و قشر فرهیخته جامعه هستند و باید افرادی در دانشگاه‌ها تربیت شوند که بتوانند بار مسئولیت را بر دوش کشند.

انتهای پیام
captcha