ثبت‌نام هزار و ۵۰۰ نفر از همدان در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم
کد خبر: 3863292
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳

ثبت‌نام هزار و ۵۰۰ نفر از همدان در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس کارگروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: تاکنون یک هزار و ۵۰۰ نفر از سراسر استان در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام هزار و 500 نفر از همدان در آزمون سراسری حفظ و مفاهیمحبیب شهنوازیان، رئیس کارگروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا، اظهار کرد: هجدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم در دو بخش بانوان و آقایان در ۴ گروه امتحانی و ۱۶ رشته به‌صورت سراسری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۲۵ آذرماه آخرین مهلت ثبت‌نام در این آزمون است، بیان کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به نشانی www.quranedu.ir مراجعه کنند.

شهنوازیان ادامه داد: هجدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم در دو بخش کتبی و الکترونیک برگزار می‌شود، آزمون‌های الکترونیک ۲۵ و ۲۶ دی‌ماه و آزمون کتبی ۳ بهمن‌ماه به‌صورت همزمان با سراسر کشور در استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون یک هزار و 500 نفر برای شرکت در این آزمون نام‌نویسی کرده‌اند، افزود: با توجه به آمار ثبت نام کنندگان در آزمون، استان همدان اکنون در رتبه چهارم کشور قرار گرفته است.

رئیس امور قرآن و عترت اداره‌کل ارشاد همدان گفت: آزمون سراسری حفظ قرآن کریم برای داوطلبان زیر ۱۰ سال به‌صورت شفاهی برگزار می‌شود. ثبت‌نام داوطلبان زیر 10 سال نیز، با استفاده از سامانه www.quranedu.ir امکان‌پذیر است، این آزمون از طریق مؤسسات دارای مجوز از تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha