اخذ مالیات؛ اقدامی در تحقق عدالت/ 27 آذرماه اعلام تعیین صلاحیت‌های داوطلبان
کد خبر: 3863953
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴

اخذ مالیات؛ اقدامی در تحقق عدالت/ 27 آذرماه اعلام تعیین صلاحیت‌های داوطلبان

گروه اجتماعی ــ معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه، اخذ مالیات علاوه بر درآمدزایی دولت، اقدامی در تحقق عدالت است، گفت: با پله‌کانی کردن مالیات درصدد هستیم تا از فشار بر روی اقشار با حقوق پایین‌تر جلوگیری شود.

اخذ مالیات؛ اقدامی در تحقق عدالت/ 27 آذرماه اعلام تعیین صلاحیت‌های داوطلبانبه گزارش ایکنا از مازندران، حسن‌نژاد، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، امروز ۲۳ آذرماه در نشست خبری درباره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با اشاره به موضوع افزایش بنزین، گفت: شیوه سهمیه‌بندی سوخت بر اساس ملاحظاتی بود و اینکه گفته می‌شود مردم محرم دولت نبودند و یا فرصت اقناع نداشت، سخن درستی نیست.

وی با بیان اینکه، پرداخت یارانه با هدف توانمندسازی منابع انسانی و توزیع فرست در توسعه کشور، انجام شد، افزود: کاهش فاصله طبقاتی، کنترل سفر‌های غیر ضروری، کنترل قاچاق، مبارزه با تحریم‌ها از مهمترین دلایل سهمیه‌بندی بنزین در کشور بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، تصریح کرد: سهمیه‌بندی بنزین اخیر به گونه‌ای است که جابه‌جایی پول رخ می‌دهد و هیچگونه افرایش نقدینگی در کشور نداریم و همه درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین به صندوق ویژه واریز می‌شود تا به جامعه هدف پرداخت شود.

وی با بیان اینکه مصرف گاز سی. ان. جی، در حال حاضر به ۶۰ درصد افزایش یافته است، افزود: تولید مخزن گاز سی. ان. جی، در کشور محدود است و افراد متقاضی هستند، می‌توانند در سایت مورد نظر برای اخذ مخزن نام نویسی کنند.

وی با بیان اینکه، کسری بودجه یکی از واقعیت‌های امروز دولت است، افزود: اخذ مالیات، استقراض و خلق پول بدون پشتوانه، افزایش قیمت خدمات از جمله راه‌کار‌های دولت برای کسری بودجه بود که دولت افزایش قیمت بنزین را با درنظر گرفتن برخی ملاحضات به عنوان یک راه‌کار تشخیص دادند.

وی با بیان اینکه، اخذ مالیات علاوه بر درآمدزایی دولت، اقدامی در تحقق عدالت است، افزود: با پله‌کانی کردن مالیات درصدد هستیم تا از فشار بر روی اقشار با حقوق پایین‌تر جلوگیری شود.

حسن‌نژاد با بیان اینکه، ۴۱۸ نفر داوطلب در سراسر استان برای کاندیدا شدن برای نماینده مجلس شورای اسلامی در استان نام‌نویسی کردند، گفت: در این دوره از انتخابات، ۷۸ درصد از داوطلبان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و از نظر مشاغل، کارمند بیشترین نام نویسی را داشتند.

وی با بیان اینکه، ۲۷ آذرماه، صلاحیت افراد اعلام می‌شود، افزود: اگر کسی به عنوان نامزد انتخابات، تبلیغات زود هنگام داشته باشد جرم است و برخورد جدی خواهد شد.

حسن‌نژاد، اظهار کرد: بیشترین نام نویسی داوطلبان در گروه سنی ۳۰ تا ۵۰ بودند و تا کنون ۲۶ زن نیز شرکت کردند و ۲۶ نفر انصراف داشتند.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی مازندران، گفت: شرایط تحریم دارای پیچیده‌های بسیار است، اما تدابیر رهبری و برنامه‌های سه قوه و ایستادگی مردم بسیار با قدرت است.

انتهای پیام
captcha