مردم ایران با شاخصه بصیرت، انقلاب را تداوم بخشیدند
کد خبر: 3866859
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳

مردم ایران با شاخصه بصیرت، انقلاب را تداوم بخشیدند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه سمنان، ۹ دی را روز بصیرت ملت ایران اسلامی برشمرد و گفت: مردم ایران با شاخصه بصیرت، انقلاب اسلامی را چهل ساله کرده و به آن تداوم بخشیده‌اند.

مردم ایران با شاخصه بصیرت، انقلاب اسلامی را تداوم بخشیدند

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد نماز جمعه استان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، امام جمعه سمنان امروز، 6 دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر با بیان اینکه با وجود رهبری مجتهد و فقیه عادل و هوشیار، مردمی با بصیرت، جوانان انقلابی و نیروهای مسلح شجاع، نقشه‌های شوم دشمنان محکوم به شکست است، اظهار کرد: ملت انقلابی ایران، مجلسی انقلابی می‌خواهد و چنین مجلسی دارای شرایط باور داشتن انقلاب، حرکت در خط ولایت، دشمن‌ستیز بودن و تشنه خدمت بودن است.

وی  با تأکید بر اینکه دولت چشم به خارج نداشته باشد و به مردم قهرمان ایران توجه کند، متذکر شد: ۹ دی روز بصیرت ملت ایران اسلامی است زیرا مردم بصیر کشور با این شاخصه انقلاب اسلامی را چهل ساله کرده و به آن تداوم بخشیده‌اند.

شاهچراغی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی در دست مردم است و مردم باید زمان رأی‌دادن به ویژگی‌های کاندیدا توجه کنند که در این راستا نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نباید از رهبری خرج کند بلکه باید خودشان تصمیم‌ بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه تریبون نماز جمعه، زبان مردم است، افزود: این تریبون مقابل دولت نیست که با آن بجنگد، زبان مردمی است که افزایش قیمت بنزین را تحمل کردند اما گرانی‌های دیگر را نمی‌توانند تحمل کنند که بر این اساس مسئولان گره از مشکلات مردم بگشایند و دولت باید برای رفع گرانی‌ها به میدان بیاید.

وی با اشاره ولادت حضرت زینب(س) و تبریک به امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری، یادآور شد: بانوان جامعه از این بانوی بزرگوار که نسخه دوم فاطمه زهرا(س) در عصمت و فضائل اخلاقی است و عاشورای حسینی را جهانی کرد الگو بگیرند.

انتهای پیام
captcha