مراسم بزرگداشت جانباختگان سانحه هوایی در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3871577
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴

مراسم بزرگداشت جانباختگان سانحه هوایی در همدان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ـ مراسم گرامیداشت جانباختگان سانحه هوایی اوکراین روز سه شنبه 24 دی ماه پس از نماز مغرب و عشا با حضور آحاد مردم در مسجد مهدیه همدان برگزار می‌شود.

مراسم بزرگداشت جانباختگان سانحه هوایی در همدان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از همدان، همزمان با ایام فاطمیه، مراسم گرامیداشت جانباختگان سانحه هوایی اوکراین به همت هیئت جوانان ثارالله همدان برگزار می‌شود.
این مراسم پس از نماز مغرب و عشا روز سه‌شنبه 24 دی ماه با حضور آحاد مردم در مسجد مهدیه همدان و با سخنرانی حجت الاسلام سید مجتبی حسینی یمین، استاد حوزه و دانشگاه و سعید سخاوتی، مداح اهل بیت (ع) برگزار خواهد شد.
گفتنی است شهادت ناجوانمردانه سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش و تشییع دهها میلیونی این شهدا در عراق و ایران اقتدار اسلام، انقلاب و وفاداری ملت غیرتمند ایران به امام، ولایت و رهبری به نمایش گذاشت و خشم سران استکبار را برانگیخت.
هدف قرار دادن مهمترین پایگاه نظامی آمریکا در عراق توسط سپاه مقتدر پاسداران قدرت نظامی ایران را به رخ آمریکا کشید و سردمداران استکبار را در بهت و حیرت فرو برد.
در این میان هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری به جهت خطای انسانی در شرایط کاملاً جنگی کام ملت ایران را تلخ کرد که قطعاً باید مراجع ذیصلاح به امر مقام معظم رهبری به این مسئله رسیدگی کنند.

انتهای پیام
captcha