ایران قدرت آمریکا را درهم شکست
کد خبر: 3872246
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸

ایران قدرت آمریکا را درهم شکست

گروه سیاست و اقتصاد _ امام جمعه اصفهان گفت: اقدام مقتدرانه ایران در حمله به پایگاه آمریکایی‌ها در عراق، قدرت آمریکا را در منطقه از بین برد و آن را در هم ریخت.

ایران قدرت آمریکا را نابود کرد

به گزارش ایکنا از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان، اظهار کرد: خداوند می‌فرمایند ما جهنم را برای کسانی مهیا کرده‌ایم که عقل دارند، اما اندیشه نمی‌کنند، و یا چشم دارند اما نمی‌بینند، گوش دارند، اما نمی‌شنوند و اینان مانند چهارپایان هستند.

وی افزود: برخی از افراد غافل‌ هستند و شیرینی‌های به دست آمده را تلخی می‌کنند؛ چنین افرادی گوش‌شان به دهان دشمنی جنایتکار اتست که جنایتش برای همه دنیا ثابت شده است.

امام جمعه اصفهان در خصوص سانحه هوایی هواپیمای اوکرابنی و شهادت جمعی از سرنشینان این هواپیما و اینکه همه ملت ایران از این اتفاق ناراحت هستند، بیان کرد: در هیچ کجای دنیا اگر اشتباهی رخ داد، مسئولان آن اشتباه را به گردن نمی‌گیرند، اما در ایران شاهد بودیم مسئولان و فرماندهان این اشتباه را به گردن گرفتند. خطاهای انسانی در همه جای دنیا قابل مشاهده است.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به حمله ایران به پایگاه آمریکا در عراق، تصریح کرد: آمریکا در طول تاریخ انقلاب، سه مرتبه از ملت ایران سیلی سخت خورده است؛ نخستین سیلی، پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 بود که باعث شد دست آنان از ایران کوتاه شود، سیلی دوم، تسخیر لانه جاسوسی در سال 85 که انقلاب دوم نامیده شد و سیلی سوم نیز تخریب پایگاه آمریکا به نام الاسد در عراق بود.

وی گفت: اقدام مقتدرانه ایران در حمله به پایگاه آمریکایی‌ها در عراق، قدرت آمریکا را در منطقه از بین برد و آن را در هم ریخت. آمریکایی‌ها از ترسی که دارند میزان تلفات و کشته شدگان حمله موشکی ایران را اعلام نمی‌کنند.

انتهای پیام
captcha