اعزام نیرو از هلال‌احمر خراسان‌شمالی به مناطق سیل‌زده چابهار
کد خبر: 3872301
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

اعزام نیرو از هلال‌احمر خراسان‌شمالی به مناطق سیل‌زده چابهار

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی گفت: ۷۰ نیرو ماهر از نیرو‌های جمعیت هلال‌احمر استان به منطقه چابهار اعزام شدند و به سیل‌زدگان آن منطقه امدادرسانی می‌کنند.

اعزام 70 نیرو ماهر از هلال احمر خراسان شمالی به سیل‌زدگان چابهارمحسن نجات، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه در کنار اعزام نیروهای امدادی به سیستان و بلوچستان، کمک‌های لجستیکی نیز ارسال شده است، اضافه کرد: پنج خودرو کمک‌دار، دو کامیون و دو مینی‌بوس به منطقه چابهار برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ارسال شده است.

وی با تأکید بر اینکه 21 پایگاه کمک‌های مردمی در مراکز اصلی استان راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: مردم استان می‌توانند برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان، کمک‌های خود را به پایگاه‌های کمک‌های مردمی که در سطح استان دایر است، برسانند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در رابطه با اقلام موردنیاز سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان، بیان کرد: اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان مواد غذایی دارای حداقل شش ماه تاریخ انقضاء، لوازم بهداشتی، پوشاک و... است.

نجات با اشاره به اینکه در کمک‌رسانی‌ها باید به حفظ کرامت انسانی توجه شود، تاکید کرد: از مردم استان که کمک‌های خود را به پایگاه‌های هلال احمر استان تحویل می دهدند خواهشمندیم لباس‌های اهدایی آنان نو باشد و کرامت انسانی سیل زدگان را در نظر بگیرند.

انتهای پیام
captcha