مکتبی و فتح‌الفتوح بودن سردار شهید سلیمانی در ایام دهه فجر تبیین شود
کد خبر: 3873255
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹

مکتبی و فتح‌الفتوح بودن سردار شهید سلیمانی در ایام دهه فجر تبیین شود

گروه فرهنگی ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در خطبه نماز جمعه و تأکید بر چند موضوع، به نظر می‌رسد که بر سر دو کلیدواژه می‌توان در ایام‌الله دهه فجر سال جاری برنامه‌ریزی کرد.

مکتبی و فتح‌الفتوح بودن سردار شهید سلیمانی در ایام دهه فجر تبیین شودبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان، امروز 1 بهمن‌ماه، در اولین جلسه کارگروه قرآن هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی و دهه فجر اظهار کرد: تفاوت این کمیته ستاد دهه فجر با سایر کمیته در مردمی بودن آن است.
وی افزود: با توجه به اینکه ایام دهه فجر امسال با ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مقارن شده است و با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در خطبه نماز جمعه هفته گذشته و سخنرانی ایشان در 18 دی در جمع مردم قم و تأکید بر چند موضوع، به نظر می‌رسد که بر سر دو کلیدواژه می‌توان برنامه‌ریزی کرد.
نظیری اشاره کرد: حضرت آقا در مورد سردار سلیمانی اشاره کردند که فتح‌الفتوح انقلاب اسلامی تربیت جوانان ایستاده به‌پای شجره انقلاب است، لذا دهه فجر باید بستری باشد که انسان‌هایی که در دل جریان انقلاب تربیت‌شده‌اند معرفی شوند.
وی ادامه داد: کلیدواژه بعدی «مکتب بودن» این سردار شهید است که تبیین شاخص‌های این مکتب باید در اولویت باشد، می‌توان از ظرفیت دانشگاه و صداوسیما در این راستا استفاده کرد که در ایام ده‌روزه جشن انقلاب اساتید و دانشجویان در گفت‌وگوهای ویژه‌ای در این موضوع در رسانه حضور پیدا کنند و راهبردهای حرکت حاج قاسم سلیمانی تشریح شود.
وی با اشاره به اینکه از فعالیت‌های ظاهری در این زمینه باید خارج شویم و به سمت فعالیت‌های مبنایی و فکری حرکت کنیم، یادآور شد: تمام دستگاه‌های رسانه‌ای دشمن در حال مقابله با این جریان و به دنبال ضربه زدن به اتحاد ایجادشده در این زمینه است که در جهت مقابله با این اقدام باید برنامه‌ریزی‌هایی صورت پذیرد.
نظیری هم‌چنین با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و اقداماتی که از سال گذشته تاکنون در این زمینه صورت پذیرفته، خاطرنشان کرد: اقدامات عملی دستگاه‌‌های مختلف در این زمینه باید موردبررسی قرار بگیرد و زمینه‌ای ایجاد شود تا حتی این بیانیه در سطح عموم مردم موردمطالعه قرار گیرد که از ظرفیت هیئت‌ها، مساجد و جلسات قرآنی در این راستا باید استفاده کرد.

انتهای پیام
captcha