اکران فیلم‌های جشنواره عمار در همدان
کد خبر: 3874285
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳

اکران فیلم‌های جشنواره عمار در همدان

گروه فرهنگی ــ مسئول اکران مردمی جشنواره عمار در همدان گفت: فیلم‌های دهمین دوره جشنواره عمار، در ۸۰ نقطه از شهر همدان به نمایش در می‌آید.

اکران فیلم‌های جشنواره عمار در 80 نقطه از شهر همدانسیدعبدالعلی دهقانی، مسئول اکران مردمی جشنواره عمار در همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: اکران فیلم‌های دهمین دوره جشنواره مردمی عمار در قالب 40 فیلم از اواخر دی ماه سال جاری آغاز شده است.

مسئول اکران مردمی جشنواره عمار در همدان با بیان اینکه علاوه بر اکران برگزیده‌های دهمین دوره فیلم جشنواره عمار، تعدادی از مستندات پخش نشده نیز اکران خواهد شد، گفت: اکران فیلم‌های جشنواره مردمی عمار در حال حاضر در سطح مدارس، مساجد و خوابگاه‌های دانشجویی آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه فیلم‌های این دور از جشنواره در 80 نقطه از شهر همدان به نمایش در می‌آید، گفت: شهرستان نهاوند از 29 دی‌ماه همزمان با آغاز دهه فیلم، اکران فیلم‌های این دور از جشنواره عمار را آغاز کرده است و به طور مستمر ادامه خواهد داشت، شهرستان ها رزن و کبودرآهنگ نیز در برخی ایام اکران را خواهند داشت.

دهقانی با بیان اینکه اکران فیلم‌های جشنواره عمار در سطح مدارس تا اسفند ماه سال جاری ادامه داد: سینما قدس و فلسطین همدان نیز پس از اتمام اکران فیلم‌های جشنواره فجر به اکران فیلم های عمار خواهد پرداخت.

وی با بیان اینکه مدارس و مساجد، پراکران‌ترین مناطق فیلم‌های جشنواره عمار هستند گفت: یکی از اقدامات این مجموعه، اجرای طرح «سینما مدرسه» با محوریت اکران هفتگی فیلم های جشنواره عمار و فیلم های ارزشی در سطح مدارس است.

دهقانی با بیان اینکه اکران در سطح مدارس بر اساس اعلام آمادگی آنها انجام می شود ابراز کرد: امسال علاوه بر اکران فیلم‌های دهمین دوره جشنواره عمار که متناسب با سن دانش آموزان است، فیلم‌های «منطقه پرواز ممنوع»، «بنیامین» و «23 نفر» نیز برای آنها به نمایش در می‌آید.

وی گفت: امسال 10 فیلم برتر دهمین جشنواره فلیم عمار شامل، «عابدان کهنز، مادرانه، امیدیه، جنگ ارزی، گندم، پهلوی‌ها، کوچه سرشور، آن شش نفر، آموزش کالایی، انقلاب فراموش شده»، دارایی بیشترین اکران بوده‌اند.

انتهای پیام
captcha