پیاده‌روی بانوان ملایری در مراسم عزاداری یاس کبود
کد خبر: 3874348
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱

پیاده‌روی بانوان ملایری در مراسم عزاداری یاس کبود

گروه فرهنگی ـ اعزام ۱۱۰ نفر از مبلغان دینی به مناطق مختلف شهرستان را از جمله برنامه‌های ایام فاطمیه در ملایر دانست و از برگزاری مراسم ویژه در سوگ یاس کبود به صورت حرکت دسته جمعی ویژه بانوان خبر داد.

پیاده‌روی بانوان ملایری در مراسم عزاداری یاس کبودحجت‌الاسلام حسین گروسی مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به ایام فاطمیه شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: مراسم عزاداری و سوگواری در هیات مذهبی و مساجد شهرستان ملایر از ابتدای ایام فاطمیه شروع شده و تا پایان روز شهادت حضرت زهرا(س) ادامه دارد.
وی اعزام ۱۱۰ نفر از مبلغان دینی به مناطق مختلف شهرستان، برگزاری گفتمان های دینی، را از جمله برنامه‌های ایام فاطمیه در ملایر دانست و از برگزاری مراسم ویژه در سوگ یاس کبود به صورت حرکت دسته جمعی ویژه بانوان خبر داد.
وی افزود: به مناسبت شهادت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در شهر ملایر روز سه شنبه هشتم بهمن ماه از مقابل دفتر امام جمعه در میدان امام حسین(ع) به سمت حسینیه سید الشهدا(ع) برگزار خواهد شد.
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر همچنین برپایی ایستگاه‌های صلواتی توسط هیات مذهبی، تشریح زندگی حضرت زهرا (س) توسط ائمه جماعات و تهیه و توزیع بروشور با موضوعات زندگی حضرت زهرا(س)، را ازجمله برنامه‌ای اجرایی در ایم شهادت دخت نبی مکرم(ص) دانس و گفت: اجرایی شدن ۲۰۰ فعالیت فرهنگی و مذهبی در در سطح مناطق شهری و روستایی ملایر، برگزاری جلسات هم اندیشی ویژه بانوان در کانون‌های فرهنگی تبلیغی شهرستان ملایر و اعزام مداحان به مراسمات و... از دیگر برنامه‌های اجرایی در ایام فاطمیه در ملایر است.

انتهای پیام
captcha