آزمون قرآن و عترت در ملایر برگزار می‌شود
کد خبر: 3874646
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸

آزمون قرآن و عترت در ملایر برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از برگزاری هجدهمین دوره آزمون قرآن و عترت در ملایر خبر داد و گفت: این آزمون با همکاری دانشکده علوم قرآنی در روز جمعه 11 بهمن ماه از ساعت 8:30 الی 13 در محل این دانشکده برگزار خواهد شد.

آزمون قرآن و عترت در ملایر برگزار می‌شودحجت‌الاسلام طالب ترکاشوند مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر درگفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با سراسر کشور در ملایرنیز برگزار می‌شود.
وی افزود: این آزمون با همکاری دانشکده علوم قرآنی در روز جمعه 11 بهمن ماه از ساعت 8:30 الی 13 در محل این دانشکده برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: در جلسه‌ای به همین منظور با حضور روسا و کارشناسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر و دانشکده علوم قرآنی، شیوه نامه برگزاری آزمون مورد بررسی قرار گرفته و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد قرآنی بعمل آمد.
حجت الاسلام ترکاشوند بیان کرد: این آزمون در شهرستان ملایر در دو گروه و 14 رشته شامل حفظ قرآن کریم 10 رشته و مفاهیم قرآن و معارف اهل بیت (ع) ، 4 رشته برگزار می شود.
وی اضافه کرد: در این دوره از آزمون قران و عترت در سطح شهرستان ملایر تعداد 130 نفر شرکت خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha