حضور 250 نفر از فرهنگیان ملایر در مسابقات قرآن و معارف اسلامی
کد خبر: 3874841
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱

حضور 250 نفر از فرهنگیان ملایر در مسابقات قرآن و معارف اسلامی

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ معاون پرورشی‌ آموزش و پرورش ملایر از شرکت ۲۵۰ نفر از فرهنگیان ملایر در مسابقات قرآن و معارف اسلامی در مرحله شهرستانی این مسابقات خبر داد.

حضور 250 نفر از فرهنگیان ملایر در مسابقات قرآن و معارف اسلامیبه گزارش ایکنا از همدان، مسلم بیات معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ملایر امروز 8 بهمن‌ماه، در حاشیه برگزاری مسابقات قرآن و معارف اسلامی ویژه فرهنگیان در ملایر گفت: این مسابقات، همه ساله در دو بخش بانوان و آقایان و در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.
بیات با اشاره به حضور بیش از 250 نفر از همکاران فرهنگی مسابقات قرآن و معارف اسلامی مرحله شهرستانی اظهار کرد: امسال نیز شاهد استقبال خوب و پرشور فرهنگیان در این مسابقات بودیم.
وی افزود: این مسابقات در 4 رشته حفظ، قرائت، احکام و نهج‌البلاغه در مرحله شهرستانی برگزار شده است.
معاون پرورشی آموزش و پرورش ملایر ادامه داد: برگزاری مسابقات قرآنی موجب ایجاد انگیزه و رقابت میان قاریان و حافظان قرآنی و همچنین سبب جذب افراد به قرآن و علوم قرآنی می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: بعد از برگزاری و اعلام نتایج نفرات اول هر رشته به مرحله استانی این رقابت‌ها راه می‌یابند که امیدواریم شاهد موفقیت فرهنگیان ملایر در مرحله استانی باشیم.

انتهای پیام
captcha