اهدای زندگی دوباره به چند بیمار در همدان
کد خبر: 3878824
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲

اهدای زندگی دوباره به چند بیمار در همدان

خانواده فلاح از اهالی اسدآباد با اهدای اعضای بدن مرحومه زهرا فلاحی که دچار ضایعه مرگ مغزی شده بود، ایثار و گذشت را بار دیگر معنی کردند.

اهدای زندگی دوباره به چند بیمار نیازمند در همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، خانواده فلاح از اهالی اسدآباد با اهدای اعضای بدن مرحومه زهرا فلاحی که دچار ضایعه مرگ مغزی شده بود، ایثار و گذشت را بار دیگر معنی کردند.
در این مراسم مجید حمیدی، رئیس واحد فراهم آوری اعضاء پیوندی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: گذشت و ایثار خانواده گرانقدر مرحومه زهرا فلاح از اهالی شهرستاناسد آباد به چند بیمارنیازمند پیوند عضو، زندگی دوباره بخشید.
حمیدی افزود: عمل خیر و همنوع دوستانه اهداء اعضاء در جهان و همچنین در ایران بدون رد و بدل شدن هزینه انجام میشود؛ و صرفا یک حرکت انسان دوستانه است.
وی ادامه داد:در کشور 25 هزار نفر در نوبت پیوند هستند که استقبال مردم در عضویت و اخذ کارت پیوند اعضاء میتواند به کاهش زمان انتظار افراد نیازمند کمک نماید.
حمیدی خاطر نشان کرد: با رضایت کامل خانواده« مرحومه زهرا فلاح 12 ساله » ساکن شهرستان اسد آباد که دچار ضایعه مرگ مغزی شده بود. کبد،قلب و دو کلیه این مرحومه به چند بیمار نیازمند پیوند زندگی دو باره بخشید.

انتهای پیام
captcha