22 زندانی جرائم غیر عمد در همدان آزاد شدند
کد خبر: 3878831
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

22 زندانی جرائم غیر عمد در همدان آزاد شدند

مدیر عامل ستاد دیه استان همدان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر 22 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان با مجموع بدهی 979 میلیون و 500 هزار تومان، آزاد شدند.

22 زندانی جرائم غیر عمد در همدان آزاد شدندیدالله روحانی منش، مدیر عامل ستاد دیه استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر 22 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان با مجموع بدهی 979 میلیون و 500 هزار تومان آزاد شدند.
مدیر عامل ستاد دیه استان همدان با بیان اینکه 22 زندانی مدنظر آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند افزود: پرداخت بدهی این زندانیان توسط ارائه تسهیلات بانکی از سوی بانک‌های عامل، کمک‌های ستاد دیه، و ...صورت پذیرفته است.
روحانی منش با اشاره به اینکه تمامی زندانیان آقا بوده اند اضافه کرد: از مجموع این زندانیان، ۲ نفر نفقه، 4 نفر مهریه و مابقی محکومیت‌های مالی بوده‌اند.
وی از كمك برای آزادی زندانيان جرائم غيرعمد به عنوان ايثار ماندگار ياد کرد و گفت: وقتی هر يك از ما از سرخيرخواهی قدمی هرچند كوچك برای آزادی زندانيان جرائم غيرعمد بر می‌داریم، ضمن شاد كردن دل خانواده‌‌های آنها، آثار و بركات اين ايثار در تمامی زندگی ما نیز تا هميشه جاری خواهد بود.
وی تأكيد کرد: كمك‌های ما برای آزادی چنين زندانيانی آثار مثبتی برای خانواده‌های آنها نیز دارد؛ زيرا چنين افرادی بيش از ديگران در معرض آسيب‌های احتمالی اجتماعی هستند.

انتهای پیام
captcha