آغاز ثبت‌نام اعتکاف دانشجویی در همدان
کد خبر: 3879119
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴

آغاز ثبت‌نام اعتکاف دانشجویی در همدان

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان همدان از آغاز ثبت‌نام مراسم معنوی اعتکاف دانشجویی در همدان خبر داد و ادامه داد: ایام اعتکاف در تاریخ‌های 18، 19 و 20 اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود که دانشجویان و دانشگاهیان علاقه‌مندان تا 12 اسفند می‌توانند نسبت به ثبت‎نام خود اقدام کنند.

آغاز ثبت‌نام اعتکاف دانشجویی در همدانحجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌محمد عباسی رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری اولین همایش ملی اربعین پژوهی خبر داد و افزود: این همایش فرصتی برای ارائه مقالات isc است.
وی با اشاره به اینکه اساتید و دانشجویان در این همایش از سراسر کشور می‌توانند شرکت کنند، اظهار کرد: این همایش هم‌زمان با وفات حضرت زینب(س) در دانشگاه پیام نور اهواز برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند در محورهای ابعاد تربیتی و روانشناسی، ابعاد فرهنگی و رسانه‌ای، جامعه‌شناختی اربعین، اربعین و جبهه مقاومت اسلامی، اربعین، اقتصاد و امنیت، ابعاد بین‌المللی اربعین و محورهای آزاد در این همایش شرکت کنند.
حجت‌الاسلام عباسی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان تا 30 بهمن‌ماه سال جاری می‌توانند آثار خود را ارسال کنند، یادآور شد: دبیرخانه همایش اهواز، پردیس دانشگاه پیام نور، ساختمان شهید نرمی، دفتر بسیج اساتید است و نتایج پس از بررسی در 10 اسفندماه اعلام می‌شود.وی گفت: ارسال مقالات از طریق تارنمای conference.pnu.ac.ir/khozestan-arbaeen انجام می‌شود.
وی هم‌چنین از جذب نیروی انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خبر داد و افزود: طلاب با شرایط پذیرش آشنایی با فضای علمی، فرهنگی دانشگاه، سابقه حضور علمی تبلیغی یا فرهنگی در دانشگاه، حداقل سوابق علمی، اشتغال به تدوین رساله سطح 4 حوزه یا تدوین رساله دکترای دانشگاهی و اتمام پایه 10و حداکثر سن 35 سال (متولدین فروردین سال 1364 به بعد) می‌توانند در پس از قبولی در مراحل جذب یعنی آزمون و مصاحبه می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود از طریق درگاه www.jazb.nahad.ir اقدام کنند.
حجت‌الاسلام عباسی نیز از آغاز ثبت‌نام اعتکاف دانشجویی در همدان خبر داد و اظهار کرد: ایام اعتکاف در تاریخ‌های 18، 19 و 20 اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود که دانشجویان و دانشگاهیان علاقه‌مندان تا 12 اسفند می‌توانند نسبت به ثبت‎نام خود از طریق www.nahad.uast.ac.ir و یا سامانه http://info.uast.ac.ir/etekaf اقدام کنند.
وی افزود: دانشجویان دختر در مسجد دانشگاه بوعلی سینا و دانشجویان پسر در محل مسجد قبا معتکف می‌شوند، هزینه ثبتنام هر معتکف 20 هزار تومان است.
رئیس نهاد رهبری دانشگاه بوعلی سینا با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌های متنوع در این دانشگاه ابراز کرد: سلسله نشست‌های عرفانی با محوریت صحیفه سجادیه با حضور دکتر فریدونی در روزهای شنبه هر هفته پس از نماز ظهر و عصر، سلسله نشست‌های بررسی شبهات و هم‌اکنون با موضوع معاد با حضور سید مجتبی حسینی یمین در روزهای یکشنبه ویژه دانشجویان و اساتید در محل سالن جلسات نهاد رهبری برگزار می‌شود.
وی هم‌چنین یادآور شد: سلسله نشست‌های مسیر بندگی (مباحث اخلاقی) با حضور اساتید دوست‌محمدی، فاضلی و در حال حاضر با حضور آیت‌الله محمدی قائینی در روزهای دوشنبه هر هفته در این سالن جلسات برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha