آغاز ثبت‌نام بخش کتبی مسابقات قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه بوعلی
کد خبر: 3879143
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷

آغاز ثبت‌نام بخش کتبی مسابقات قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه بوعلی

دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه بوعلی سینا گفت: بخش کتبی سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان در قالب «مسابقات کتابخوانی» در 9 رشته برگزار می‌شود.

آغاز ثبت‌نام بخش کتبی مسابقات قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه بوعلیحسین مختاری، دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه بوعلی سینا همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان در مرحله دانشگاهی در دو بخش کتبی وشفاهی برگزار می‌شود.
دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه بوعلی سینا با اشاره به اینکه بخش کتبی سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان در قالب «مسابقات کتابخوانی» برگزار خواهد شد گفت: بخش کتبی در 9 رشته برگزار می‌شود.
وی گفت: «آشنایی با احادیث اهل بیت(ع)»، «آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه»، «آشنایی با صحیفه سجادیه»«آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن»، «آشنایی با سیره معصومین(ع)»، «حفظ موضوعی قرآن کریم»، «احکام»، «پرسمان معارفی»و « سبک زندگی ایرانی و اسلامی» رشته‌های بخش کتبی این دور از مسابقات است.
مختاری با اشاره به اینکه ثبت نام تا اول اسفند ماه ادامه دارد گفت: علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام و دریافت منابع بخش کتبی و شفاهی آزمون به سایت، etratbasu.ir مراجعه کنند.
وی با اشاره به اینکه ثبت نام در این جشنواره با استقبال بالایی روبرو است گفت: با گذشت 10 روز از ثبت نام بخش کتبی مسابقات، بیش از 580 نفر از دانشجویان در این آزمون ثبت نام کرده‌اند که نسبت به سال گذشته رشد تقریبا 12 درصدی نشان می‌دهد.
دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه بوعلی با اشاره به اینکه هر کدام از دانشجویان می‌توانند در یکی از 9 رشته ثبت نام کنند ادامه داد: مسابقات روز دوشنبه، 5 اسفند ماه برگزار می‌شود که مکان و ساعت برگزاری متعاقبا اعلام خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه به برگزیدگان جوایز نفیسی اعطا خواهد شد گفت: ۹ جایزه ۳۰۰ هزار تومانی برای نفرات اول، 9 جایزه ۲۵۰ هزار تومانی برای نفرات دوم و 9 جایزه ۲۰۰ هزار تومانی برای نفرات سوم در پایان مسابقات اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha