برگزاری انتخابات در ۱۰۰ شعبه و به صورت نیمه الکترونیک در تویسرکان
کد خبر: 3879226
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰

برگزاری انتخابات در ۱۰۰ شعبه و به صورت نیمه الکترونیک در تویسرکان

فرماندار تویسرکان از برگزاری انتخابات در ۱۰۰ شعبه و به صورت نیمه الکترونیک در تویسرکان خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۳ شعبه شهری و ۵۷ شعبه روستایی هستند.

برگزاری انتخابات در ۱۰۰ شعبه و به صورت نیمه الکترونیک در تویسرکانبه گزارش ایکنا از همدان، سید رسول حسینی فرماندار تویسرکان، امروز 27 بهمن‌ماه در نشست با اصحاب رسانه تعداد کل شعب اخذ رأی در سطح شهرستان تویسرکان را ۱۰۰ شعبه عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۴۳ شعبه شهری و ۵۷ شعبه روستایی هستند.
وی با اشاره به ۶۶ شعبه ثابت و ۳۴ شعبه سیار جهت رای گیری در پادگان‌ها، بهزیستی و .. گفت: ۲۴ شعبه دربخش قلقلرود و ۷۶ شعبه در بخش مرکزی قرار دارند.
حسینی تصریح کرد: در مجموع ۲۳۰۰ نفر عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات فعالیت دارند و ۸۳ هزار و ۵۴۷ نفر در تویسرکان واجد شرایط رأی دادن هستند.
وی با تاکید بر اینکه ۱۱نفر کاندیدا در شهرستان در این دوره به رقابت با هم می‌پردازند، افزود: نشست با کاندیداها برای توصیه‌های امنیتی اجتماعی برگزار و اعضای شعب معرفی و دوره‌های آموزشی آنها نیز برگزار شده است.
وی با دعوت همه شهروندان به مشارکت حداکثری در انتخابات بیان کرد: انتخابات با استقرار سیستم احراز هویت در همه شعب با ارائه‌ کارت ملی در حوزه انتخابیه مشخص به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه تبلیغات تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه یکم اسفندماه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: داشتن شناسنامه و کد ملی برای رأی دادن الزامی است و بدون داشتن شناسنامه امکان رای وجود ندارد.

انتهای پیام
captcha