رقابت 420 همدانی در بخش شفاهی آزمون حفظ و مفاهیم قرآن
کد خبر: 3879665
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰

رقابت 420 همدانی در بخش شفاهی آزمون حفظ و مفاهیم قرآن

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: بخش شفاهی هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در دو بخش «حفظ قرآن کریم» و «طرح تشویقی»، جمعه 9 اسفند ماه، با حضور 420 داوطلب در همدان برگزار می‌شود.

رقابت 420 همدانی در بخش شفاهی آزمون حفظ و مفاهیم قرآن/ رقابت 180 همدانی در طرح تشویقیمجتبی جمالی، رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: بخش شفاهی هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در دو بخش «حفظ قرآن کریم» و «طرح تشویقی»، جمعه 9 اسفند ماه، با حضور 420 داوطلب در همدان برگزار می‌شود.
رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان همدان افزود: آزمون بخش شفاهی این دور از مسابقات در 9 رشته، حفظ جزء۳۰، حفظ جزء اول، حفظ سوره بقره، حفظ ۵ جزء اول، حفظ ۱۰ جزء اول، حفظ ۱۵ جزء اول، حفظ ۲۰ جزء اول، حفظ ۲۵ جزء اول و حفظ کل برگزار خواهد شد.
جمالی با اشاره به اینکه راه یافتگان بخش شفاهی، 420 نفر از سراسر استان هستند گفت: تعداد شرکت کنندگان بخش حفظ قرآن کریم در رشته‌های عنوان شده در همدان 317 داوطلب، نهاوند 48 داوطلب، ملایر 8 داوطلب، رزن 1 داوطب، اسدآباد 27 داوطلب و تویسرکان 8 داوطلب است.
وی گفت: آزمون بخش شفاهی هجدهمین مسابقات سراسری حفظ و مفاهیم در همدان در محل امامزاده عبدالله(ع)؛ در ملایر در تالار قرآن و در اسدآباد در دارالقرآن شهید وارسته برگزار خواهد شد، در سایر شهرستان‌ها نیز ادارت اوقاف محل برگزاری آزمون خواهد بود.
رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به اینکه آزمون ساعت 8 صبح در دو بخش خواهران و برادران برگزار خواهد شد گفت: به پذیرفته شدگان این آزمون، گواهی‌نامه معتبر حفظ اعطا خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه بخش دیگر این آزمون در بخش شفاهی، «طرح تشویقی» است گفت: این طرح شامل افرادی است که به میزان ۵ جزء نسبت به رشته حفظی قبول شده در سال‌های ۹۶ و ۹۷ به محفوظاتشان اضافه شده باشد.
جمالی با اشاره به اینکه برگزیدگان این طرح در بخش کتبی به بخش شفاهی راه خواهند یافت عنوان کرد: امسال در بخش شفاهی هجدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم، 180 نفر در طرح تشویقی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

انتهای پیام
captcha