مطالبه مردم جز حقیقت و عدالت نیست
کد خبر: 3880312
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵

مطالبه مردم جز حقیقت و عدالت نیست

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات امروز گفت: پیام حضور دوباره مردم این است که مسئولان روی مردم به جای امید به بیگانگان حساب کنند و البته تلاش کنند تا مطالبه مردم که جز حقیقت و عدالت نیست، اجابت شود.

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس، امروز، 2 اسفندماه در حاشیه حضور در شعبه اخذ رأی شاهچراغ(ع) و پس از انداختن رای خود به صندوق، در جمع خبرنگاران گفت: طی سال‌های گذشته در عرصه‌های اجرایی افت و خیزهای زیادی داشته‌ایم و امروز پیام حضور دوباره مردم این است که مسئولان روی مردم به جای امید به بیگانگان حساب کنند و البته تلاش کنند تا مطالبه مردم که جز حقیقت و عدالت نیست، اجابت شود.

وی افزود: حضور پرشور مردم همراه با اراده جدی، وظیفه همه کسانی که رأی می‌آورند و به مجلس راه پیدا می‌کنند، را سنگین‌تر خواهد کرد. شرح وظایف مجلس شورای اسلامی نسبت به مجلس خبرگان زیادتر است، چرا که چگونگی معیشت و زندگی مردم در مجلس شورای اسلامی و نظارت آنها بر دولت رقم می‌خورد.

امام جمعه شیراز اظهار کرد: مردم فارس در برهه‌هایی از انقلاب اسلامی با ایثار سکوت کردند تا مسائل آن حل شود اما امروز که عرصه رشد اقتصاد ملی است، فارس می‌تواند یک قطب در سطح جهانی باشد که این کار با همت نمایندگان فارس امکان‌پذیر است.

وی همچنین تأکید کرد: ۱۸ نماینده فارس در مجلس جدید همت کنند تا فارس در جایگاه اصلی و شایسته خود به عنوان مرکز مهم فرهنگی، اقتصادی و پیشرفته قرار گیرد و همچنین برای ایران و جهان اسلام به یک الگو تبدیل شود.

 

انتهای پیام
captcha