شرکت در انتخابات دفاع از مردم‌سالاری است
کد خبر: 3880373
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸

شرکت در انتخابات دفاع از مردم‌سالاری است

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه مردم با شرکت در انتخابات از مردم‌سالاری خود دفاع می‌کنند، افزود: ملت ایران امروز بار دیگر همچون گذشته سرنوشت و آینده خود را رقم خواهند زد.

ماموستا فایق رستمیبه گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز، دوم اسفندماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه در مسجد جامع سنندج اظهار کرد: برگزاری انتخابات در هر کشوری نماد مردم‌سالاری است.

وی با اشاره به اینکه مردم با شرکت در انتخابات از مردم‌سالاری خود دفاع می‌کنند، افزود:  80 میلیون نفر ملت ایران امروز بار دیگر همچون گذشته سرنوشت و آینده خود را رقم خواهند زد.

امام جمعه سنندج با تأکید بر مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های رأی بیان کرد: مردم با حضور حداکثری خود سرنوشت و آینده کشور را تعیین کرده و فرد اصلح را روانه مجلس خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه دعا را روح عبادت دانست و بیان کرد: نام و ذکر خداوند انسان را در مسیر تقرب الهی قرار می‌دهد و از بلاها و مشکلات دور می‌کند.

ماموستا رستمی اظهار کرد: قرآن مکتب معنویت و عرفان و مرکز شفا و رحمت برای تمام جوامع بشری است لذا باید همگان از آیات انسان‌ساز قرآن بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه پناه بردن به قرآن کریم قرار گرفتن در مسیر هدایت الهی است، اعلام کرد: در این راستا با اجرای دستورات قرآن کریم از جمله اقامه نماز و ادای فریضه زکات مسیر درست را برای خود انتخاب کنیم.

امام جمعه سنندج در پایان به شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و یادآور شد: تمام جوامع بشری از ویروس کرونا در هراس بوده و برای مقابله با آن همگان بسیج شده‌اند اما انجام اعمال حرام عاقبتی ترسناک‌تر از این بیماری را برای ما انسان‌ها رقم می‌زند و همگان باید در برابر این اعمال از خود محافظت کنیم.

 

 
انتهای پیام
captcha