اهدای ۱۸ ویلچر به معلولان نیازمند در ملایر
کد خبر: 3880489
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸

اهدای ۱۸ ویلچر به معلولان نیازمند در ملایر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با اشاره به ارائه کمک‌های درمانی به بیماران نیازمند این شهرستان، گفت: در این هفته ۱۸ عدد ویلچر برای تحویل به معرفی شدگان از سوی اداره بهزیستی و جامعه معلولین در نظر گرفته شده است.

اهدای ۱۸ ویلچر به معلولان نیازمند در ملایرپژمان جعفری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر در گفت‌و گو با ایکنا از همدان، با اشاره به برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در حوزه درمانی گفت: در راستای نیت واقف این اداره ارائه کمک‌های درمانی به بیماران را در طول سال بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه در ایام دهه فجر در راستای نیت واقف طرح مهر تندرستی از سوی این اداره انجام شد، گفت: در این طرح بیش از ۱۳۰ نفر از بیماران نیازمند و سخت درمان از کمک‌های درمانی با هزینه بالغ بر ۷۰ میلیون تومان بهره‌مند شدند.

جعفری اضافه کرد: در ادامه کمک‌های درمانی در این هفته ۱۸ عدد ویلچر برای تحویل به معرفی شدگان از سوی اداره بهزیستی و جامعه معلولین در نظر گرفته شده است.

وی افزود: هزینه تهیه این تعداد ویلچر ۱۳ میلیون تومان از محل درآمد موقوفه مرحوم سیف‌الدوله بوده که به افراد معرفی شده اهدا خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر اضافه کرد: همچنین طی دو سال گذشته نیز تعدادی ویلچر به معلولان نیازمند از سوی این اداره تقدیم شده است.

انتهای پیام
captcha