برگزاری جشنواره قرآن قطب یک دانش‌آموزان خوزستان به زمان دیگری موکول شد
کد خبر: 3880836
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

برگزاری جشنواره قرآن قطب یک دانش‌آموزان خوزستان به زمان دیگری موکول شد

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان از برگزاری هفدهمین جشنواره‌های قطبی قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان خوزستان در قطب یک در زمانی دیگر خبر داد.

ff

علی بلاسم‏‏، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با اشاره به برگزاری هفدهمین جشنواره‌های قطبی قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان خوزستان اظهار کرد: بنابر دستور معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان و به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان در شرایط فعلی، فعلاً برگزاری هفدهمین جشنواره‌های قطبی قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان خوزستان در قطب یک به زمانی دیگری موکول می‌شود.

وی ادامه داد: این مسابقات مقرر بود 7 و 8 اسفندماه به میزبانی شهر شوش برگزار شود که به دلیل اهمیت سلامتی دانش‌آموزان برای مسئولان آموزش و پرورش استان به زمان دیگری موکول شده است.

بلاسم گفت: تاکنون هیچ‌گونه تصمیمی درباره عدم برگزاری جشنواره‌های قرآن در قطب ٢ و ٣ استان خوزستان اتخاذ نشده و همچنان برگزاری آنها به قوت خود باقی است. در روزهای آینده و با پیش آمدن شرایط، تصمیمات لازم گرفته می‌شود و به اطلاع دانش‌آموزان و همکاران خواهد رسید. 

انتهای پیام
captcha