تحویل ۱۵ کیت تشخیص کرونا به بیمارستان ولیعصر(عج) تویسرکان
کد خبر: 3881848
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴

تحویل ۱۵ کیت تشخیص کرونا به بیمارستان ولیعصر(عج) تویسرکان

فرماندار تویسرکان با تاکید بر اینکه تاکنون هیچگونه مورد مثبت به کرونا در این شهرستان ثبت نشده است، گفت: ۱۵ کیت تشخیص این بیماری تحویل بیمارستان ولیعصر(عج) داده شده است تا در صورت مشاهده موارد مشکوک از آن استفاده شود.

تحویل ۱۵ کیت تشخیص کرونا به بیمارستان ولیعصر(عج) تویسرکانسید رسول حسینی فرماندار تویسرکان در گفت وگو با ایکنا از همدان، با تاکید بر این مهم که خوشبختانه تاکنون هیچگونه مورد مثبت کرونا ویروس در شهرستان ثبت نشده است، گفت: با این وجود رعایت بهداشت فردی و توجه به نکات ایمنی بر همگان واجب و ضروری است.
وی با بیان اینکه از آنجایی که پیشگیری در رابطه با این بیماری به نوعی اساسی‌ترین راه مقابله با آن است، شست‌وشوی مرتب دست‌ها، خوردن غذاهای با طبع گرم و مقوی، کاهش رفت و آمد و مهمانی ها، عدم دست دادن و روبوسی و رعایت فاصله مناسب با افراد را از مهمترین و ساده‌ترین راه‌های پیشگیری از بیماری کرونا دانست.

افراد حتی‌الامکان در خانه بمانند
فرماندار تویسرکان با بیان اینکه تعطیلی مدارس و برخی اماکن عمومی صرفا جهت بالا بردن ایمنی و حفاظت از فرزندان و خانواده های انها و جلوگیری از انتشار ویروس می باشد پس خانواده‌ها توجه داشته باشند حتی‌الامکان در خانه بمانند و از مسافرت‌های غیرضروری جداً خودداری کنند.
وی با بیان اینکه سرعت انتقال ویروس کرونا به شدت بالاست، گفت: بدون انتقال استرس به فرزندانمان راه‌های پیشگیری و خودمراقبتی را به آنها آموزش دهیم زیرا استرس خود می تواند سیستم ایمنی بدن را تضعیف کند.
فرماندار تویسرکان همچنین با تاکید بر عدم وجود مورد مثبت به کرونا در شهرستان گفت: ۱۵ کیت تشخیص کرونا تحویل بیمارستان ولیعصر تویسرکان داده شده است تا در صورت مشاهده موارد مشکوک از آن استفاده شود.
وی در پایان تصریح کرد: مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان به طور شبانه روز اماده خدمت رسانی به مراجعین هستند اما مردم سعی کنند جهت ایمنی بیشتر خود فقط در مواقع ضروری به این مراکز مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha