اهدای ۶۰ بسته غذایی به بیماران سرطانی ملایر
کد خبر: 3886077
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
با کمک خیرین سلامت؛

اهدای ۶۰ بسته غذایی به بیماران سرطانی ملایر

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر از اهدای ۶۰ سبد کالا به بیماران سرطانی ملایر با کمک خیرین سلامت ملایر در آستانه عید نوروز خبر داد.

اهدای ۶۰ بسته غذایی به بیماران سرطانی ملایرعباس آذر همایون، رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: مجمع خیرین سلامت ملایر چند سالی است که فعالیت خود را با هدف خدمت به مردم و بیماران نیازمند با کمک خیرین آغاز کرده است.
وی با اشاره به فعالیت‌های مجمع خیرین سلامت ملایر از ابتدای فعالیت تا کنون گفت: تجهیز بخش‌های مختلف بیمارستان‌های ملایر با کمک خیران، ساخت مراکز و خانه‌های بهداشتی، ساخت بیمارستان در حال احداث ۹۶ تخت‌خوابی جوراب از سوی یکی از خیرین، کمک‌های درمانی به بیماران سخت درمان و نیازمند، همکاری تعدادی از پزشکان و پرستاران برای کمک به بیماران با مجمع، مشاوره و مددکاری مددکاران با مجمع جهت خدمت به بیماران و.. از جمله اقدامات این مجمع بوده است.
وی همچنین با اشاره به اینکه تاکنون جشنواره‌های متعدد از جمله جشنواره غذا به نفع کمک به بیماران توسط بانوان خیر در ملایر برگزار شده است،گفت: کمک‌ها و مساعدت‌های ماهیانه نیز از سوی خیران به صورت مستمر انجام می‌شود.
رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر با بیان اینکه همزمان با مناسبت‌های مختلف از جمله شب یلدا، ماه رمضان و ایام نوروز بسته‌های خیران از سوی مجمع به بیماران سخت درمان اهدا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه امسال ۷۰ میلیون تومان کمک شیمی‌درمانی برای بیماران هزینه شده است، تصریح کرد: ۲۰ میلیون تومان کمک دارویی و ارائه سه دوره هم سبد کالا به بیماران سخت‌درمان با هزینه ۳۰ میلیون تومان داده شده است.
آذر همایون از اهدای ۶۰ بسته غذایی در نوروز امسال به خانواده‌های نیازمند بیماران سرطانی خبر داد و افزود: این بسته‌ها به صورت سبد کالا و با کمک خیران تهیه شده است.
وی گفت: این بسته‌ها به نیازمندان مبتلا به سرطان اهدا شد که هر بسته شامل قند، شکر، چای، ماکارونی، برنج، روغن، رب گوجه فرنگی بوده و منتظر کمک خیران برای سایر بیماران هستیم.
رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر در ادامه اهدای عضو را یکی از کارهای ارزشمند طی سال‌های اخیر برشمرد و افزود: طی چند سال گذشته ۲۸ مرگ مغزی در ملایر اعضای خود را به بیماران نیازمند اهدا کرده‌اند و حدود ۳ هزار نفر نیز دارای کارت اهدای عضو هستند.
وی با بیان اینکه کمک خیران گره‌گشای بسیاری از مشکلات در حوزه درمان شهرستان بوده است، افزود: در این زمینه باز هم نیازمند کمک بیشتر این عزیزان هستیم چراکه نیازهای حوزه‌ درمان با توجه به تجهیزات به روز تمامی ندارد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه همه ساله همایش تجلیل از خیران سلامت ملایر همزمان با سالروز میلاد حضرت علی(ع) برگزار می‌شود، گفت: این همایش امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام
captcha