تولید 700 لباس بیمارستانی و 4 هزار ماسک به همت هیئت فاطمه‌الزهرا (س) همدان
کد خبر: 3886201
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۸

تولید 700 لباس بیمارستانی و 4 هزار ماسک به همت هیئت فاطمه‌الزهرا (س) همدان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: به همت جمعی از بانوان هیئت فاطمه‌الزهرا(س) کوی کوثر همدان طی دو هفته، ۷۰۰ لباس ویژه تیم سلامت و 4 هزار ماسک تولید و بصورت رایگان واگذار شد.

تولید 700 لباس بیمارستانی و 4 هزار ماسک به همت هیئت فاطمه‌الزهرا (س) همدانحجت‌الاسلام علی مراد کیانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و کمبود ماسک در کشور، بسیاری از تشکل‌های مردمی در این راستا در کنار سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی وارد کار شده‌اند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جدی گرفتن توصیه‌های وزرات بهداشت، تجمعات هیأت لغو و در سنگری دیگری مشغول به ارائه خدمات به مردم هستند.
وی اضافه کرد: به همت جمعی از بانوان هیئت فاطمه‌الزهرا(س) کوی کوثر همدان، روزانه 200الی 250 ماسک و 40الی 50 عدد لباس ویژه بیمارستانی به مدت دو هفته شبانه روزتولید شده است که این کار با رعایت تمام جوانب بهداشتی صورت پذیرفته است.
کیانی اضافه کرد: به طور کلی می‌توان گفت به همت بانوان هیات فاطمه‌الزهرا(س)کوی کوثر شهر همدان طی دو هفته، ۷۰۰ لباس ویژه تیم سلامت و 4 هزار ماسک تولید و بصورت رایگان واگذار شده است.

انتهای پیام
captcha