کمک ۱۲۰ میلیون تومانی اوقاف ملایر به مراکز درمانی
کد خبر: 3886834
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۵

کمک ۱۲۰ میلیون تومانی اوقاف ملایر به مراکز درمانی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: مجموع ۱۲۰ میلیون تومان با محوریت مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا به این حوزه کمک شده است.

کمک ۱۲۰ میلیون تومانی اوقاف ملایر به مراکز درمانیپژمان جعفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: از محل عواید موقوفه مرحوم سیف‌الدوله در اقدامی موثر و به‌جا و با هماهنگی مسئولین شهرستان این اداره با کسب مجوز از سازمان اقدامات خود را در حوزه مقابله با کرونا داشته است.

وی افزود: در این راستا طی دو مرحله در مجموع ۱۲۰ میلیون تومان با محوریت مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا به این حوزه کمک شده است. این کمک در قالب اقلام بهداشتی و پیشگیرانه (لباس مخصوص، مواد ضدعفونی،ماسک و...) بوده است.

جعفری با بیان اینکه موقوفات مرحوم سیف‌الدوله به عنوان بزرگترین واقف ملایر در حوزه‌های درمانی، آموزشی، فرهنگی روضه‌خوانی و اطعام دهی است، گفت: تا کنون اداره اوقاف در این حوزه‌ها بر اساس نیت واقف عمل کرده است و در واقع بخش قابل توجهی از توسعه شهرستان ملایر از عواید وقف است.

انتهای پیام
captcha