تولید روزانه ۳ هزار ماسک به‌همت دانشگاه زینب کبری(س) همدان
کد خبر: 3887366
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۱

تولید روزانه ۳ هزار ماسک به‌همت دانشگاه زینب کبری(س) همدان

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از تولید روزانه ۳ هزار ماسک به‌همت دانشگاه زینب کبری(س) خبر داد.

تولید روزانه 3 هزار ماسک به همت دانشگاه زینب کبری(س) همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه، طیب فریادرس، مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع)، اظهار کرد: دانشجویان در قالب‌های مختلف در بحث مقابله با کرونا وارد شده‌اند و سازماندهی انجام شده است.

وی با بیان اینکه دانشجویان برای کمک به کادر پزشکی و در نقاهتگاه‌ها حضور یافته‌اند، افزود: تعدادی از دانشجویان علوم پزشکی، پرستاران و دانشجویان غیرپزشکی در این زمینه آموزش‌های لازم را برای خدمات‌رسانی دیده‌اند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه در راستای تولید ماسک، الکل و گندزدایی از سطوح مختلف شهر اقداماتی انجام شد، گفت: مطالبه‌گری وظایف دستگاه‌های اجرایی همچون تولید ماسک در شهرستان‌های همدان، نهاوند و ملایر انجام شده است.

وی با بیان اینکه توسط دانشگاه زینب کبری(س) حدود ۳ هزار ماسک در روز به‌صورت سه شیفت تولید می‌شود، بیان کرد: با همکاری دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا نیز الکل در دانشگاه صنعتی تولید می‌شود.

فریادرس ادامه داد: به‌همت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی صورت گرفته و محتواهای لازم در دسترس مردم قرار می‌گیرد.

وی گفت: همچنین توسط همین دانشجویان مطالبی در بیلبوردهای سطح شهر برای اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم قرار داده شد.

انتهای پیام
captcha