مرکز مشاوره کرونا در همدان راه‌اندازی شد / اجرای پویش «با یار مهربان در خانه»
کد خبر: 3887709
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۲

مرکز مشاوره کرونا در همدان راه‌اندازی شد / اجرای پویش «با یار مهربان در خانه»

دبیر کمیته خانواده و مشاور ستاد مردمی مقابله با کرونا در استان همدان گفت: مرکز مشاوره ستاد مردمی مقابله با کرونا در این استان راه‌اندازی شده است.

مرکز مشاوره کرونا در همدان راه‌اندازی شد/ اجرای پویش کتابخوانی «با یار مهربان در خانه»میلاد صالحی، دبیر کمیته خانواده و مشاور ستاد مردمی مقابله با کرونا در استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: مرکز مشاوره ستاد مردمی مقابله با کرونا در استان همدان راه‌اندازی شده است.

دبیر کمیته خانواده و مشاور ستاد مردمی مقابله با کرونا استان افزود: علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت 9 الی 12 و 16 الی 19 با شماره گیری 08134244403 و 08134244404 سؤالات خود را در زمینه‌های مختلف مطرح کنند.

وی با اشاره به اینکه روانشناسان مجربی در این مرکز آماده ارائه خدمات به مردم هستند، گفت: این کارشناسان در زمینه‌های بهداشت روانی، ایجاد نشاط، امیدبخشی، کودک و نوجوان، مهارت‌های زندگی، معنویت و دین، اضطراب و هراس ناشی از بیماری کرونا آماده ارائه مشاوره هستند.

صالحی با بیان اینکه این مرکز به دنبال استفاده از ظرفیت مجموعه‌های مردمی و متخصصان امر بوده است، گفت: در این مرکز مشاوره کرونا، 25 کارشناس و مشاور مجرب همه روزه در دو شیفت آماده پاسخگویی به سؤالات هم استانی‌ها و همشهریان است.

صالحی اضافه کرد: پویش کتابخوانی «با یار مهربان در خانه» در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت در ایامی که به دلیل شیوع کرونا همگان مجبور به حضور در منزل هستند راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه این پویش به همت ستاد مردمی مقابله با کرونا استان و همکاری ارگان‌های مردمی محتلف در استان راه اندازی شده است، گفت: در این پویش دو کتاب محور مطالعه است.

وی کتاب‌های «مهارت‌های دینی زندگی» و «ازدواج سالم» را دو کتاب معرفی شده برای این پویش دانست و گفت: در این طرح، از 10 فروردین‌ماه به مدت 20 شب از میان افراد حاضر در طرح، قرعه کشی به عمل می‌آید و به برندگان جوایزی اهدا می‌شود.

دبیر کمیته خانواده و مشاور ستاد مردمی مقابله با کرونا استان اظهار کرد: این پویش فرصت مناسبی است تا خانواده‌ها سطح دانش زندگی خود و سرانه مطالعه را افزایش دهند؛ علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند به نشانی اینترنتی samika.ir مراجعه کنند.

مرکز مشاوره کرونا در همدان راه‌اندازی شد/ اجرای پویش کتابخوانی «با یار مهربان در خانه»

 

انتهای پیام
captcha