آماده‌سازی سالن ورزش دانشگاه آزاد ملایر برای بیماران کرونایی
کد خبر: 3888774
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۳

آماده‌سازی سالن ورزش دانشگاه آزاد ملایر برای بیماران کرونایی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر گفت: یکی از سالن‌های ورزشی این دانشگاه با 150 تخت بستری برای سپری شدن دوران نقاهت بیماران کرونایی با مشارکت ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان ملایر آماده شده است.

آماده‌سازی سالن ورزش دانشگاه آزاد ملایر برای بیماران کروناییمحمد عظیم خدایاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا، یکی از سالن‌های ورزشی این دانشگاه با 150 تخت بستری برای سپری شدن دوران نقاهت بیماران کرونایی با مشارکت ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان ملایر آماده شده است.
خدایاری گفت: به همت همکاران واحد ملایر سالن‌‌های ورزشی این واحد دانشگاهی با همکاری نیروهای شبکه بهداشت و درمان، بسیج، فرمانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان این سالن برای نگهداری از 150 بیمار تجهیز شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در این برهه حساس زمانی خود را موظف به حل بحران پیش آمده و کمک در راستای کاهش دغدغه‌های اجتماعی پیش روی این بحران دانسته و از تمام امکانات و ظرفیت‌های خود برای مقابله و پیروزی بر این بیماری را به کار بسته است.
خدایاری با بیان اینکه عملیات ضدعفونی و استقرار 150 تخت در سالن‌‌ ورزشی واحد ملایر با همکاری نیروهای جهادی انجام شده گفت: این نقاهتگاه برای زمان بحران آماده سازی شده است که در زمان لزوم مورد استفاده قرارگرفته و به قرنطینه بیماران اختصاص پیدا می‌کند.

انتهای پیام
captcha