زمان ورود به سامانه شاد به تعویق افتاد
کد خبر: 3888867
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۲

زمان ورود به سامانه شاد به تعویق افتاد

مدیرکل آموزش و پرورش همدان طی اطلاعیه ای از به تعویق افتادن زمان ورود به شبکه اجتماعی دانش آموزان ( شاد) به دلیل صیانت از حقوق آموزشی و تربیتی دانش آموزان و حصول اطمینان از اختصاصی و امن بودن بستر ارتباطی این شبکه خبر داد.

آغاز کلاس‌های درس مجازی شبکه شاد از امروز در همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، محمد پورداود، مدیرکل آموزش و پرورش همدان، اظهار کرد: مقدمات لازم برای راه‌اندازی شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد)  فراهم شده اما با عنایت به تصمیم و تاکید وزارتخانه متبوع، زمان ورود مدیران، معلمان و دانش آموزان به این بستر به تعویق افتاده و در روزهای آتی اعلام می‌شود.  
پورداود افزود: این تعویق به دلیل صیانت از حقوق آموزشی و تربیتی دانش آموزان و حصول اطمینان از اختصاصی و امن بودن بستر ارتباطی این شبکه بوده است.

وی ادامه داد: در شبکه اجتماعی دانش‌آموزان، مدیران مدارس از طریق سامانه سناد یکی از پیام‌رسان‌های داخلی (بله، گپ، آی گپ، سروش و روبیکا) را به معلمان و دانش آموزان برای آموزش مجازی اعلام می‌کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان این که آموزش‌های مجازی در حوزه سلامت نیز توسط این اداره کل انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: نکات آموزشی و اصول بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا در سایت آموزش و پرورش استان برای استفاده فرهنگیان و دانش‌آموزان قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha