اجرای طرح «غفران»؛ نذر سلامتی امام عصر(عج) و رفع بیماری کرونا در همدان
کد خبر: 3889494
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
به مناسبت نیمه شعبان؛

اجرای طرح «غفران»؛ نذر سلامتی امام عصر(عج) و رفع بیماری کرونا در همدان

روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان همدان از فراخوان طرح «غفران» جهت مشارکت در سنت حسنه قربانی به نیت سلامتی امام عصر (عج) و مردم و دفع بلای بیماری کرونا از کشور خبر داد.

اجرای طرح «غفران»؛ نذر قربانی برای سلامتی امام عصر(عج) و رفع بیماری کرونا در همدانمژگان فتحعلی پور، روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان همدان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، از فراخوان طرح «غفران» جهت مشارکت در سنت حسنه قربانی به نیت سلامتی امام عصر (عج)، مردم و دفع بلای بیماری کرونا در استان خبر داد.
وی با بیان اینکه عموم مردم می‌توانند با هرنوع توان مالی در این امر خیر شرکت نمایند گفت: این مجموعه آماده دریافت کمک‌های مردمی با نیت نذر قربانی است.
وی افزود: افراد علاقمند برای مشارکت در طرح غفران می‌توانند مبالغ خود را به شماره حساب 0111742222007 به نام مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان همدان واریز نمایند.
فتحعلی پور اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09925861278 تماس حاصل نمایند و نیز با مراجعه به کانال پیام رسان ایتا به آدرس hawzah_khaharan_hamedanنسبت به پرداخت مبالغ خود اقدام کنند.
وی اشاره‌ای به اقدامات حوزه‎ علميه خواهران استان همدان در راستای پيشگيری از شيوع ويروس كرونا داشت و گفت: این مجموعه در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا اقدامات بسیاری از جمله ؛ تقدیر از بازاریان خیری که اجاره بهای خود را در این ایام بخشیده بودند، ورود در عرصه مشاوره به خانواده‌های مبتلا به کرونا، تهیه و تولید ماسک توسط طلاب خواهر همدان، تغسیل اموات کرونایی، فعالیت در فضای مجازی و تولید محتوا با محوریت کرونا داشته است.
روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های در دست اقدام از سوی حوزه علمیه خواهران استان، با توجه به تعطیلی برخی از مشاغل و بیکاری عده¬ای از افراد، جمع آوری کمک‌های مردمی جهت ذبح قربانی و توزیع آن در بین خانواده‌های نیازمند است.
فتحعلی پور با بیان اینکه هر کس با هر توان مالی می‌تواند در این امر مستحب شرکت داشته باشد گفت: قربانی در نیمه شعبان و با حضور نمایندگان مراکز خیریه و تعدادی از خبرگزاری‌ها انجام و در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
captcha