شهید «برقعی» به عنوان شهید سال همدان معرفی شد
کد خبر: 3900260
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱

شهید «برقعی» به عنوان شهید سال همدان معرفی شد

معاون فرهنگی هنری سپاه ناحیه همدان از معرفی شهید «سیداحمد برقعی» به عنوان شهید سال 1399 شهرستان همدان خبر داد.

شهید « برقعی» به عنوان شهید سال همدان  معرفی شدبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) محمدرضا سرمدی، معاون فرهنگی هنری سپاه ناحیه همدان از معرفی شهید «سیداحمد برقعی» به عنوان شهید سال 1399 شهرستان همدان خبر داد و اظهار کرد: همه ما آرامش امروز کشور را مدیون شهدا و صبر و مقاومت خانواده‌های آنان هستیم.
وی تصریح کرد: باید راه و منش شهدا را سرلوحه کاری خود قرار دهیم و درچارچوب آن گام برداریم.
شهید «برقعی» در سال 1343 در شهرهمدان چشم به جهان گشود؛ پدرش سیدجواد، مصالح فروش و از معتمدین شهر بود.
این شهید بزرگوار پس از اخذ دیپلم از سوی بسیج به جبهه اعزام شد؛ سیداحمد در سال 1364 درعملیات والفجر8 شرکت نموده و در منطقه فاو به درجه شهادت نائل آمد.
سال‌ها پیکر او در منطقه بر جای مانده بود تا در یک عملیات تفحص بدن او شناسایی و به وطن بازگشت و مزار او در گلزار شهدای شهرستان همدان واقع شده است.
قسمتی از وصیتنامه شهید «سیداحمد برقعی»:
«خدایا چشم امیدم به توست امیدوارم هیچ گاه از یاد توغافل نشوم، دعای شب و روزم این است که درعملم اخلاص باشد و بتوانم لحظه لحظه عمرم را از ریا پاک کنم. ای برادران، دوستان و عزیزان شما را شدیداً به رعایت اصول امربه معروف و نهی ازمنکر توصیه می‌کنم. خدایا به مهدی‌ات بگو که بندگانت مخلص اویند و منتظرتکیه دادن او به دیوار کعبه به علی(ع) بگو امت اسلامی ما دیگر امام خود را حتی یک لحظه چون تو خانه نشین نخواهد کرد؛ به حسین (ع) بگو یارانت می‌آیند و مشتاق دیدن روی صاحبخانه‌اند.»

انتهای پیام
captcha