رژیم صهیونیست مورد تنفر جهان اسلام است
کد خبر: 3900719
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰

رژیم صهیونیست مورد تنفر جهان اسلام است

امام جمعه ملایر با بیان اینکه هر ساله با توجه به فرمان امام راحل همه ملت‌ها بر علیه رژیم صهیونیستی قیام می‌کردند، افزود: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا محدودیت‌هایی در این زمینه وجود دارد اما سرطانی صهیونیستی همچنان مورد تنفر امت جهان اسلام است.

رژیم کرونایی و سرطانی صهیونیست مورد تنفر جهان اسلام استحجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه ملایر، در گفت‌و گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: امسال به برکت کاربران فضای مجازی رژیم صهیونیستی به عنوان کووید ۱۹۴۸ معرفی شده است که این یک ابتکار جالب است.
وی با بیان اینکه هر ساله با توجه به فرمان امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس در سراسر کشور و دنیا و جهان اسلام راهپیمایی عظیمی برگزار می‌شد و همه ملت‌ها بر علیه رژیم صهیونیستی قیام می‌کردند، افزود: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا محدودیت‌هایی در این زمینه وجود دارد اما رژیم کرونایی و سرطانی صهیونیستی همچنان مورد تنفر امت جهان اسلام است.
امام جمعه ملایر تصریح کرد: با وجود ویروس کرونا اگرچه محدودیت داریم اما در این محدودیت برکاتی را نیز کرونا برای ما دارد.
وی با بیان اینکه یکی از از برکات برگزار نشدن راهپیمایی روز قدس امسال برای اولین با این است که رهبر معظم انقلاب در روز قدس به عنوان رهبر جهان اسلام به صورت مستقیم با مردم کشور و جهان صحبت می‌کنند، گفت: مردم می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و فرمایشات رهبری را برای خود سرلوحه قرار دهند.
وی دومین ویژگی برکات برگزار نشدن روز قدس در امسال را حضور والدین در کنار خانواده برشمرد و تصریح کرد: مردم و والدین در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کردند اما امسال همه والدین می‌توانند خود به عنوان سخنران برای فرزندان و نسل جوان باشند و ماهیت رژیم صهیونیستی را به سمع و نظر خانواده خود برساند.
وی با بیان اینکه مومنان در عین حال که با خود عطوفت و مهربانی دارند باید در مقابل کفار شدت و هدت نشان دهند و امروز مومنان الهی در برابر رژیم صهیونیستی این حس رادارند، تصریح کرد: یکی دیگر از برکات روز قدس این است و ما می‌توانیم در فضای مجازی تبلیغات گسترده‌ای را بر علیه رژیم صهیونیستی داشته و ماهیت رژیم صهیونیستی را در فضای مجازی به سمع جهان برسانیم.
وی با بیان اینکه پویش‌ها و هشتگ‌ها باید در فضای مجازی در این روز علیه این رژیم منحوس بیشتر شکل بگیرد، اضافه کرد: امیدوارم امسال به برکت استفاده از فضای مجازی خداوند متعال به ما کمک کند تا شاهد ریشه‌کنی رژیم صهیونیستی در فضای حقیقی باشیم.

انتهای پیام
captcha