توزیع ۲۵۰۰ بسته کمک مؤمنانه در ملایر
کد خبر: 3900888
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

توزیع ۲۵۰۰ بسته کمک مؤمنانه در ملایر

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه سومین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه در آستانه عید فطر انجام شد، گفت: در سومین مرحله ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی توزیع شد.

توزیع 2۵۰۰ بسته کمک مومنانه در ملایربه گزارش ایکنا از همدان، سیدجواد حسینی، فرمانده سپاه ناحیه ملایر در سومین مرحله توزیع کمک مؤمنانه در ملایر با اشاره به اینکه در راستای منویات مقام معظم رهبری از ابتدای ماه رمضان سه مرحله این طرح در ملایر اجرا شد، گفت: شناسایی خانواده‌ها به‌همت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج انجام شد.

وی افزود: مرحله اول طرح در ابتدای ماه رمضان با توزیع ۴ هزار بسته حمایتی و بیش از یک میلیارد تومان، مرحله دوم توزیع کمک مؤمنانه نیز همزمان با ولادت کریمه اهل‌بیت امام حسن(ع) در پانزدهم ماه رمضان با توزیع ۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان ملایر انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه سومین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه در آستانه عید فطر انجام شد، افزود: در سومین مرحله ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی توزیع شد که ارزش هر کدام از این بسته‌ها بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان است.

وی اضافه کرد: این بسته‌ها به‌همت خیران، مردم، اداره اوقاف، ادارات و نهادها، دانشجویان و ... تهیه شده و در مجموع طی سه مرحله حدود ۱۳ هزار بسته معیشتی توزیع شد.

تیمور کرمی‌مقدم، مدیر کمیته امداد ملایر، نیز با اشاره به اینکه امروز ۲ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود، اظهار کرد: از ابتدای ماه رمضان کمیته امداد بیش از یک هزار و ۵۰۰ بسته دیگر را علاوه بر این بسته‌ها بین خانواده‌های تحت پوشش توزیع کرده است.

کرمی مقدم ارزش هر کدام از این بسته‌ها را بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان دانست و تصریح کرد: در طول ماه مبارک رمضان ۲۳ هزار پرس غذا بین خانواده‌های زیر پوشش نیازمند ملایر توزیع شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی افزود: این تعداد غذای گرم با کمک مراکز نیکوکاری و همچنین خیران و کمیته امداد توزیع و مبلغ هزینه شده ۲۳۰ میلیون تومان بوده است.

طیب فریادرس، مسئول بسیج دانشجویی استان همدان نیز با اشاره به اقدامات بسیج دانشجویی استان در راستای منویات مقام معظم رهبری، تصریح کرد: از ابتدای شیوع این بیماری تا به امروز دانشجویان فعالیت‌های زیادی داشته‌اند که تولید ۱۲۰ هزار ماسک توسط مجموعه دانشجویی همدان در ایام کرونا از جمله آن بوده است.

وی از توزیع 5 هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک‌های مؤمنانه توسط دانشجویان همدان خبر داد و افزود: دانشگاه بوعلی یک هزار بسته، دانشگاه فرهنگیان یک هزار بسته، دانشگاه آزاد ملایر 450 بسته و دانشگاه صنعتی بسته‌های معیشتی اهدا کرده‌اند.

وی جمع‌آوری 150 میلیون تومان ویژه کارکنان پیمانی دانشگاه‌ها و اجرای طرح هم‌سفره و جمع‌آوری مبالغ دیگر را برای نیازمندان از دیگر اقدامات دانشجویان استان همدان در طرح کمک مؤمنانه دانست.

توزیع 2۵۰۰ بسته کمک مومنانه در ملایر

توزیع 2۵۰۰ بسته کمک مومنانه در ملایر

انتهای پیام
captcha