ساخت مستند «قهرمان من» در همدان
کد خبر: 3901540
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲

ساخت مستند «قهرمان من» در همدان

مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از ساخت مستند «قهرمان من» با موضوع شهید شمسی‌پور خبر داد.

ساخت مستند «قهرمان من» در همدانامین لطفی‌شهپر، مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: مستند «قهرمان من» به تهیه‌کنندگی واحد هنری و سینمایی بنیاد حفظ آثار استان همدان ساخته می‌شود.

مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، افزود: این مستند به نقل از «جواد رحیمی» دوچرخه‌سوار قهرمان و جوانی است که از مریدان و شاگردان شهید علیرضا شمسی‌پور در زمان حیات ایشان بوده است.

وی با اشاره به اینکه شهید شمسی‌پور، رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان بود، گفت: این جوان دوچرخه‌سوار در زمان آن شهید، جهت آموزش وارد هیات دوچرخه‌سواری شده و با شهید شمسی‌پور دوست و همراه می‌شود.

لطفی با بیان اینکه در این مستند با روایت زندگی جواد رحیمی به دنبال معرفی بیشتر شهید شمسی‌پور به قشر جوان جامعه هستیم، گفت: ساخت این مستند به کارگردانی «کیانوش کرمی» در مرحله پژوهش است که به‌زودی کار فیلم‌برداری آن آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کیارش کرمی پیش‌ازاین، دو مستند دیگر ساخته که در شبکه مستند سیما پخش شده است، گفت: «قهرمان من» به‌عنوان سومین مستند کیارش کرمی در حال نگارش تصویر نامه است که در 30 دقیقه پخش خواهد شد.

مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان اشاره‌ای به یکی از آثار جدید بنیاد حفظ آثار استان در حوزه موسیقی داشت و گفت: نماهنگ «ایران من» به خوانندگی میثم قربانی و کارگردانی بهنام دهقانی و تدوین مسعود بابایی در حال ساخت است که مراحل پایانی فیلم‌برداری را طی می‌کند.

لطفی ادامه داد: فیلم‌برداری این نماهنگ در سطح شهر همدان و پایگاه نوژه در حال انجام است که پس از اتمام به مرحله تدوین و سپس اجرا خواهد رفت، در این نماهنگ تصاویری از شهدای شاخص استان و کشور نیز پیش‌بینی‌شده است.

انتهای پیام
captcha