ثبت‌نام توزیع یك هزار سری جهیزیه در استان فارس
کد خبر: 3901909
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲

ثبت‌نام توزیع یك هزار سری جهیزیه در استان فارس

معاون محرومیت‌زدایی قرارگاه اجتماعی احمدبن موسی(ع) سپاه فجر فارس با بیان اینكه ثبت‌نام توزیع یك هزار سری جهیزیه میان زوج‌های جوان و خانواده‌های بی‌بضاعت آغاز شده است، گفت: متقاضیان تا 15 خردادماه مهلت دارند به پایگاه‌های مقاومت بسیج جهت ثبت‌نام مراجعه كنند.

حسینعلی غلباش، معاون محرومیت‌زدایی قرارگاه اجتماعی احمدبن موسی(ع) سپاه فجر فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از توزیع یك هزار سری جهیزیه در استان خبر داد و گفت: یكی از برنامه‌های معاونت محرومیت‌زدایی قرارگاه اجتماعی احمدبن موسی(ع) یا همان قرارگاه شهید اسكندری سپاه فجر،‌ تهیه و توزیع اقلام جهیزیه در قالب طرح «ازدواج آسان» به زوج‌های جوان و خانواده‌های بی‌بضاعت در حاشیه شهرها و در سطح استان فارس است.

وی افزود: از سال 96 و 97 كه رسماً قرارگاه احمدبن موسی(ع) كار خود را آغاز كرده، تاكنون 4 هزار سری جهیزیه اهدا شده است و در این مرحله در نظر داریم یك هزار سری جهیزیه به‌مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر اهدا كنیم.

غلباش با بیان اینكه ثبت‌نام برای این كار از اول خردادماه آغاز و تا پانزدهم این ماه ادامه دارد، گفت: محل ثبت‌نام نیز پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت بسیج در سطح شهرستان‌های استان فارس است.

معاون محرومیت‌زدایی قرارگاه اجتماعی احمدبن موسی(ع) سپاه فجر فارس ادامه داد: این جهیزیه‌ها شامل سه سری در قالب بسته‌های 8 میلیونی، 10 میلیونی و 12 میلیون تومانی هستند كه با تخفیف ویژه 20 تا 50 درصد میان خانواده‌های بی‌بضاعت و زوج‌های جوان توزیع می‌شود البته مبلغی از خانواده‌ها و زوج‌ها دریافت می‌شود كه قریب 2 تا 3 میلیون است و این مبلغ هم بسته به نوع جنس و بسته‌ای كه انتخاب می‌كنند، دارد و دو تا سه میلیون هم توسط سپاه به آنان اعطا و در نهایت جهیزیه به آنان اهدا می‌شود.

وی بیان كرد: در نظر داریم بعد از اینكه ثبت‌نام تكمیل شد و سری جهیزیه‌ها از كارخانجات به شیراز رسید در اوایل تیرماه سال جاری مصادف با ایام روز دختر و ولادت حضتر معصومه(س) و تا نیمه تیرماه این جهیزیه‌ها را توزیع كنیم.

غلباش با بیان اینكه در این مرحله تلاش كردیم تا محدودیت‌ها را برای شركت در این طرح كمتر كنیم، گفت: حتی خانواده‌هایی كه قبلاً ازدواج كرده‌اند و دختر و پسرهای دم بخت در حاشیه شهرها و مناطق محروم می‌توانند در این طرح شركت كنند.

معاون محرومیت‌زدایی قرارگاه اجتماعی احمدبن موسی(ع) سپاه فجر فارس اضافه كرد: علاوه بر این‌ها خانواده‌های محرومی كه در حاشیه‌های شهرها زندگی می‌كنند اگر یكی دو قلم از اقلام زندگی آن‌ها كم است می‌توانند از تخفیفات این طرح استفاده كنند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۹
غیر قابل انتشار: ۰
زهبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۷:۴۰
0
0
عالی است
captcha