ثبت‌نام 201 نفر از دانشگاه علوم پزشکی همدان در جشنواره قرآن وزارت بهداشت
کد خبر: 3902111
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲

ثبت‌نام 201 نفر از دانشگاه علوم پزشکی همدان در جشنواره قرآن وزارت بهداشت

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان اشاره‌ای به آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت داشت و گفت: تاکنون 201 نفر از اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه علوم پزشکی همدان در این دور از جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند.

اختصاص بخش ویژه «سردار سلیمانی» به جشنواره قرآنی دانشگاه علوم پزشکیسیده زهرا اصغری، معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: ثبت‌نام مرحله دانشگاهی بیست و پنجمین جشنواره قرآنی هدهد دانشگاهیان وزارت بهداشت تا پایان خرداد ماه ادامه دارد.
معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه این دور از جشنواره، در سه بخش دانشجویی، اساتید و کارکنان برگزار خواهد شد، افزود: بیست و پنجمین جشنواره قرآنی هدهد دانشگاهیان وزارت بهداشت در ۸ بخش و ۵۵ رشته برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: این جشنواره در بخش‌های آوایی (با ۱۰ رشته)؛ معارفی (۱۰ رشته)، پژوهشی( ۴ رشته)، فناوری(۳ رشته)، ادبی (۵ رشته)، هنری ( ۱۲ رشته)، تیمی (۲ رشته) و بخش ویژه (با ۵ رشته) برگزار می‌شود.
اصغری اشاره‌ای به آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان جشنواره داشت و گفت: تاکنون 201 نفر از اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه علوم پزشکی همدان در این دور از جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند.
معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: از این تعداد، 63 نفر در بخش دانشجویی، 17 نفر در بخش اعضای هیئت علمی و 121 نفر در بخش کارمندان ثبت نام کرده‌اند.
وی ضمن ابراز خرسندی از اختصاص بخش ویژه «سردار سلیمانی» برای شرکت عموم در جشنواره گفت: این بخش ویژه عموم بوده و علاوه بر دانشجویان آحاد مردم نیز می‌توانند در رشته‌های شعر، داستان، کلیپ، قطعه ادبی و ... با موضوع سردار سلیمانی در این جشنواره شرکت کنند.
وی یادآور شد: علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره http://quran.behdasht.gov.ir مراجعه و یا با مراجعه حضوری به کانون قرآن و عترت دانشگاه در این جشنواره ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
captcha