جشنواره قرآن و عترت دانشجویان بوعلی‌سینا به صورت مجازی برگزار می‌شود
کد خبر: 3902494
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱

جشنواره قرآن و عترت دانشجویان بوعلی‌سینا به صورت مجازی برگزار می‌شود

دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت: آزمون بخش معارفی سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همزمان با سراسر کشور، 27 خرداد ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

آزمون بخش معارفی جشنواره قرآن و عترت دانشجویان برگزار می‌شودحسین مختاری، دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه بوعلی سینا همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: آزمون بخش معارفی سی‌وپنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همزمان با سراسر کشور، 27 خردادماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.
دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه بوعلی سینا افزود: بخش کتبی سی‌وپنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در قالب «مسابقات کتابخوانی» در ۹ رشته برگزار می‌شود.
وی گفت: «آشنایی با احادیث اهل بیت(ع)»، «آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه»، «آشنایی با صحیفه سجادیه»، «آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن»، «آشنایی با سیره معصومین(ع)»، «حفظ موضوعی قرآن کریم»، «احکام»، «پرسمان معارفی»و « سبک زندگی ایرانی و اسلامی» رشته‌های بخش کتبی این دور از مسابقات است.
مختاری اضافه کرد: دانشجویان می‌‌توانند تا ۲۰ خرداد ۹۹ جهت ثبت‌نام و دریافت نام کاربری به نشانی الکترونیکی quranst.pnu.ac.ir مراجعه کنند، سامانه مذکور صرفا در بازه زمانی یاد شده فعال است.
وی با اشاره به اینکه در این آزمون نمره منفی لحاظ می‌شود، گفت: شرکت‌کنندگان باید ابتدا در صفحه انتخاب رشته مسابقه‌ای، رشته اصلی یعنی بخش معارفی را انتخاب و سپس در قسمت رشته فرعی، رشته مورد نظر خود را انتخاب نمایند.
مختاری با بیان اینکه هر دانشجو حق شرکت در یک رشته را دارد گفت: آزمون در روز سه شنبه، 27 خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود دانشجویان می‌توانند از ساعت ۸ الی ۱۴ همان روز، با نام کاربری که هنگام ثبت نام دریافت نموده‌اند وارد سامانه شده و در آزمون مربوطه شرکت کنند.
دبیرکانون قرآن و عترت دانشگاه بوعلی سینا گفت: اطلاعات و نحوه برگزاری بخش شفاهی این دور از مسابقه نیز به زودی از طریق سایت www.etratbasu.ir/azmoon اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha