اجرای پویش تلاوت قرآن ویژه ارتحال امام خمینی(ره) در همدان
کد خبر: 3902549
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸

اجرای پویش تلاوت قرآن ویژه ارتحال امام خمینی(ره) در همدان

همزمان با ۱۴ و ۱۵ خردادماه، پویش تلاوت قرآن و هدیه به روح ملکوتی حضرت امام(ره) با محوریت تلاوت یک صفحه از قرآن در همدان برگزار می‌شود.

اجرای پویش تلاوت قرآن کریم ویژه ارتحال امام خمینی(ره) در همدانحجت‌‌الاسلام محمد هادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا، اظهار کرد: این مجموعه در راستای بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین یوم‌الله 15 خرداد چند برنامه شاخص در دستور کار خود دارد.

وی افزود: برپایی مراسم عزاداری در برخی از مساجد استان و در سطح شهرستان‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پخش سخنرانی مقام معظم رهبری به‌صورت زنده در مساجد و فضای مجازی از برنامه‌های این ایام است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان افزود: پویش تلاوت قرآن و هدیه به روح ملکوتی حضرت امام (ره) با محوریت تلاوت یک صفحه از قرآن، برگزاری مسابقه کتابخوانی وصایای امام در فضای مجازی، فراخوان ارسال آثار شعرای آئینی و تولید و توزیع بسته‌های محتوایی فرهنگی در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این روزهاست.

نظیری از غبارروبی گلزار شهدا، جمع‌آوری کمک‌های خیرین و آزادی 4 زندانی جرایم غیرعمد در همدان و سخنرانی توسط مبلغان در مساجد استان طبق رعایت اصول بهداشتی در 14 و 15 خرداد‌ماه سال جاری خبر داد.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: اجرای بیش از 300 عنوان برنامه سخنرانی و مدیحه‌سرایی توسط مبلغان و جامعه مداحان استان از دیگر برنامه‌های شاخص این مجموعه در این ایام است.

وی ابراز کرد: مراسم عزاداری و سینه‌زنی توسط هیئت شهید عمخوار حسینی در محوطه آرامگاه باباطاهر، توزیع بسته‌های معیشتی میان محرومان به نیابت از حضرت امام‌(ره) توسط روحانیان مستقر و هماهنگی اجرای برنامه‌های سرود خیابانی از برنامه‌هایی است که در این روزها به اجرا درخواهد آمد.

نظیری گفت: همکاری با آموزش و پرورش جهت تولید محتوا برای انتشار در سامانه «شاد»، سیاه‌پوش کردن و نصب پرچم در سطح شهرستان‌ها و پخش کلیپ‌هایی از زمان ارتحال ملکوتی حضرت امام از تلوزیون‌های محلی مساجد از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام
captcha