فروش ویژه کتاب‌های دفاع مقدس در همدان
کد خبر: 3902580
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس

فروش ویژه کتاب‌های دفاع مقدس در همدان

مسئول کتابخانه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس، فروش ویژه کتاب‌های دفاع مقدس با تخفیف 15 تا 30 درصدی در استان آغاز شده است.

فروش ویژه کتاب‌های دفاع مقدس در همدانزهرا مصلح‌خو، مسئول کتابخانه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس، فروش ویژه کتاب‌های دفاع مقدس با تخفیف 15 تا 30 درصدی در سطح استان همدان آغاز شده است.
مسئول کتابخانه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به اینکه فروش ویژه کتاب از 10 خرداد ماه آغاز شده است، افزود: در این طرح، کتاب‌های دفاع مقدس برای اعضا با 30 درصد تخفیف و برای عموم مردم با 15 درصد تخفیف به فروش می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه طرح فروش ویژه کتاب‌های دفاع مقدس تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت، گفت: علاقمندان برای شرکت در این طرح می‌توانند به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان واقع در بلوار بعثت مراجعه کنند.
مصلح‌خو با اشاره به اینکه کتابخانه تخصصی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان دارای 5 هزار عنوان کتاب است، گفت: 10 هزار نسخه کتاب در این مجموعه وجود دارد.
مسئول کتابخانه دفاع مقدس استان همدان خاطر نشان کرد: در سال گذشته، 220 نسخه کتاب در قالب 190 عنوان و در سال 99 نیز، 24 نسخه کتاب درقالب 12 عنوان کتاب جدید به مجموعه کتب کتابخانه بنیاد اضافه شده است.
مصلح‌خو با بیان اینکه عضویت در کتابخانه بنیاد حفظ آثار استان همدان رایگان است گفت: 90 درصد کتاب‌های این مجموعه با موضوع دفاع مقدس و 10 درصد باقی مانده نیز با مضامین دینی و مذهبی است.
وی گفت: این مجموعه کتابخانه دیگری نیز در باغ موزه دفاع مقدس شهر همدان دارد که در آن هزار و 300 نسخه کتاب در قالب 900 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس وجود دارد.
مسئول کتابخانه دفاع مقدس استان ادامه داد: یکی از طرح‌های موفق این مجموعه اهدای کتاب به مراکز علمی- فرهنگی_ نظامی و درمانی در راستای ترویج فرهنگ کتاب خوانی در طول سال است.
مصلح خو با اشاره به اینکه طرح اهدا کتاب حدود 5 سالی است در حال اجرا است گفت: در این مدت بیش از هزار نسخه کتاب به مراکز علمی، فرهنگی و درمانی و ... اهدا شده است.
وی از برگزاری مسابقه کتاب خوانی در ماه آینده خبر داد و گفت: به زودی مسابقه کتاب خوانی از دو کتاب «3 دقیقه در قیامت» و «نامه سرخ ماه» به صورت مجازی برگزار خواهد شد که اطلاعات و نحوه شرکت در مسابقه به زودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha