اجرای طرح نذر «امام روح‌الله» در همدان
کد خبر: 3902720
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷

اجرای طرح نذر «امام روح‌الله» در همدان

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از اجرای طرح نذر «امام روح‌الله» با محوریت توزیع نان صلواتی به نیابت از امام راحل در ۵۰ نانوایی سطح شهر در روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه خبر داد.

اجرای طرح نذر«امام روح الله» در همدانوحید خادمی، معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: این مجموعه هم‌زمان با سالروز رحلت امام خمینی(ره) و گرامیداشت قیام 15 خرداد، چند برنامه شاخص در دستور کار خود دارد. اجرای طرح نذر «امام روح‌الله» با محوریت توزیع نان صلواتی به نیابت از امام راحل در ۵۰ نانوایی سطح شهر و به طور ویژه در مناطق حاشیه شهر از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.

وی اضافه کرد: با توجه به درگیری کشور و استان با کرونا، برپایی دسته‌های عزداری در همه نقاط استان مقدور نیست در همین راستا، این مراسم در شهرستان اسدآباد، همراه با سخنرانی آیت‌الله شعبانی، نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در مسجد جامع اسدآباد برگزار خواهد شد.

خادمی گفت: فضاسازی شهری و نصب تبلیغات شهری متناسب با 14 و 15 خرداد ماه و برگزاری مسابقه کتاب خوانی «امام منسجم» با محوریت وصایای امام خمینی(ره) در فضای مجازی از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام اجرایی خواهد شد.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان از تهیه و توزیع وصیت‌نامه امام خمینی(ره) در مساجد، پایگاه‌های بسیج و ...، آزادی 2 زندانی غیر عمد و نصب 10 جایگاه نمادین جماران در 10 نقطه از سطح شهر همدان در این ایام خبر داد. ساعت 18:30 عصر امروز نیز مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای قیام 15 خرداد در محل باغ بهشت همدان برگزار می‌شود، ویژه‌برنامه 14 خرداد نیز با عنوان «یادیار» فردا ساعت 10 تا 11 صبح از شبکه استانی همدان پخش خواهد شد.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان ابراز کرد: در شهرستان ملایر نیز در این ایام از عوامل درگیر با کرونا در دفن و کفن بیماران کرونایی در بهشت هاجر این شهرستان تقدیر به عمل خواهد آمد. برگزاری ویژه‌برنامه «سوگواره رسول آفتاب» با محوریت امام خمینی(ره) در فضای مجازی و برنامه‌های دیگر از طریق شبکه‌های اجتماعی برای این ایام پیش بینی شده است.

انتهای پیام
captcha