فهما؛ ظرفیتی برای تبادل اطلاعات کانون‌های مساجد
کد خبر: 3903392
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷

فهما؛ ظرفیتی برای تبادل اطلاعات کانون‌های مساجد

رئیس ستاد عالی کانون‌های مساجد گفت: بچه‌های مسجد می‌توانند در سامانه منسجم فهما، برنامه‌های خود را با سایر کانون‌های فرهنگی و هنری کشور به اشتراک گذاشته و از تجربیات یکدیگر بهره‌مند شوند.

سامانه فهما؛ ظرفیتی مناسب برای تبادل تجربیات کانون‌های مساجدبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام حبیب رضا ارزانی، رئیس ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور، امروز 18 خردادماه در آئین رونمایی سایت اختصاصی فهما استان همدان، گفت: ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با راه‌اندازی سامانه فهما، ظرفیت مناسبی را برای کانون‌ها بوجود آورده است تا بتوانند به صورت ملی برنامه‌های خود را ارائه کنند.

وی افزود: سامانه اختصاصی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با عنوان «فهما» از سال گذشته با رقابت‌ یکدیگر توانستند فعالیت‌های خود را در این سامانه ثبت کنند که خوشبختانه نتایج خوبی نیز در این حوزه رقم خورده است.

حجت‌الاسلام ارزانی تصریح کرد: بچه‌های مسجد می‌توانند در این سامانه منسجم برنامه‌های خود را با سایر کانون‌های فرهنگی و هنری کشور به اشتراک گذاشته و از تجربیات یکدیگر بهره‌مند شوند. یکی دیگر از نقاط مثبت سامانه فهما، ثبت اطلاعات کانون‌های فرهنگی هنری در دور افتاده ترین نقاط کشور است که این کانون‌ها توانستند در سال گذشته با رقابت با دیگر کانون‌های موفقیت‌های خوبی را برای خود رقم زنند. 

رئیس ستاد عالی کانون‌های مساجد افزود: پس از ۲۵ سال این مجموعه توانست تفاهم‌نامه‌ای را با بسیج در راستای تفکیک و تقسیم وظایف قابل انجام در مسجد را بین کانون‌های فرهنگی و بسیج امضا کند.

انتهای پیام
captcha