ثبت اطلاعات 594 کانون مساجد همدان در سامانه فهما
کد خبر: 3903445
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸

ثبت اطلاعات 594 کانون مساجد همدان در سامانه فهما

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان گفت: در سامانه ملی فهما، اطلاعات کامل 25 هزار کانون به ثبت‌ رسیده است که سهم استان همدان ثبت 594 کانون با 35 هزار عضو بوده است.

ثبت اطلاعات 594 کانون مساجد همدان در سامانه فهمابه گزارش ایکنا از همدان، حمیدرضا ناهیدی فرد، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان، امروز 18 خرداد ماه در آئین رونمایی از سایت اختصاصی فهما استان همدان گفت: سامانه سراسری بچه‌های مسجد از سال 97 راه اندازی شد.
مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان همدان افزود: در سامانه ملی فهما، اطلاعات کامل 25 هزار کانون به ثبت رسیده است که سهم استان همدان ثبت 594 کانون با 35 هزار عضو بوده است.
ناهیدی فرد اشاره‌ای به اهداف سامانه فهما داشت و اضافه کرد: در این سامانه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری می‌توانند تمام برنامه‌ها و اقدامات خود را بارگذاری کرده و از تجربیات یکدیگر بهره‌مند شوند.
وی با اشاره به اینکه کرونا موجب کم رنگ شدن بسیاری از برنامه‌ها به صورت حضوری شد، ادامه داد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در ایام کرونایی، به استفاده از ظرفیت فضای مجازی روی آوردند و از این طریق برنامه‌های خود را به اشتراک گذاشتند.
ناهیدی فرد با اشاره به اینکه طرح ملی راهکار یکی از اقدامات مجازی کانون‌های مساجد در ایام کرونایی است، گفت: کمک‌های مومنانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در راستای مقابله با کرونا در سه حوزه «خانواده»، «جوانان و نوجوانان» و «محلات» شکل و بسته های برنامه‌ای در آن انجام شد.
وی با اشاره به اینکه در مناسبت‌های ملی و مذهبی ایام کرونا مسابقات به در کانون‌های مساجد به صورت مجازی برگزار شد، گفت: برگزاری مسابقه «ادب حضور» و «القدس لنا» و برنامه‌هایی از این دست در این ایام انجام گرفته است.
ناهیدی فرد ادامه داد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان با وجود محدویت‌هایی در این ایام، بروز و ظهور خوبی در فضای مجازی داشته است و برنامه‌های ویژه‌ای را در این فضا بارگذاری کرده است.

انتهای پیام
captcha