قره‌شیخلو: امکان تمدید ثبت‌نام مسابقات قرآن وجود ندارد
کد خبر: 3906864
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸

قره‌شیخلو: امکان تمدید ثبت‌نام مسابقات قرآن وجود ندارد

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه به هیچ وجه امکان تمدید ثبت‌نام برای حضور در مسابقات سراسری قرآن وجود ندارد، گفت: از جاماندگان درخواست داریم در برگزاری منظم مسابقات قرآن کشوری کمک کنند.

 مهدی قره‌شیخلو رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه

به گزارش ایکنا، مهدی قره‌شیخلو، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، شب گذشته چهارم تیرماه با حضور در برنامه مصباح شبکه قرآن و معارف سیما به سؤالات مهدی صفری، مجری این برنامه پیرامون چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و اعتراضات متقاضیان حضور در این مسابقات پاسخ داد.
مهدی قره‌شیخلو در بخشی از صحبت‌های خود در این برنامه گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار شد از ابتدای ماه مبارک رمضان به مدت ۴۰ روز فرصت برای ثبت‌نام در نظر گرفته شود. در شیوه‌نامه‌ای که در سایت بارگذاری و در اطلاع‌رسانی‌های مختلفی که اعلام شده بود؛‌ تأکید کرده بودیم که فرصت ثبت‌نام تمدید نخواهد شد.


وی به وضعیت ثبت‌نام در سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: در سال‌های قبل این مشکل وجود داشت و زمان ثبت‌‌نام در دوره‌های مختلف تمدید می‌شد، همین تمدیدها، برنامه‌ریزی را با مشکل مواجه می‌کرد، لذا از همه دوستان خواهش کردیم زمان ثبت‌نام را به روزهای پایانی واگذار نکنند و از ابتدا ثبت‌نام را جدی بگیرند، با این وصف ساعت ۲۴ روز شانزدهم خردادماه به صورت خودکار سایت بسته شد.
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با تأکید بر اینکه طی این روزها تماس‌های بسیاری مبنی بر جا ماندن از ثبت‌نام داشته‌ایم، گفت: با توجه به اینکه برنامه‌ریزی برای این زمان ۴۰ روزه بود، تأکید داشتیم تا نظم رعایت شود، به خصوص از دوستان قرآنی این انتظار بیشتر است و باید از این حیث الگوی دیگران باشند. به همین دلیل هم‌ ۴۰ روز فرصت ثبت‌نام داده شد.
قره‌شیخلو با بیان اینکه یک هفته از آغاز مسابقات مرحله شهرستانی سپری شده است، اظهار کرد: در برخی استان‌ها مرحله شهرستانی به پایان رسیده است، سایر استان‌ها نیز خود را برای برگزاری مرحله شهرستانی آماده می‌کنند. با توجه به این شرایط امکان تمدید ثبت‌نام وجود ندارد. خواهش من از دوستان قرآنی که خدمتگزار همه آنها در مرکز هستم این است که به ما کمک کنند و با وجود جا ماندن عده‌ای از مسابقات بگذاریم این فرهنگ نظم جا بیفتد.

قره‌شیخلو همچنین بیان کرد: تنها از حیث رعایت نظم این موضوع را جدی می‌گیریم. در مورد سایت نیز باید بگویم که معمولا سایت‌ها به خاطر زیرساخت اینترنتی ممکن است با مشکلاتی مواجه شود اما ۴۰ روز فرصت مطلوبی برای ثبت‌نام است و گواه این زمان زیاد ثبت‌نام بیش از ۱۶ هزار نفر در مسابقات است. ضمن عذرخواهی از همه عزیزانی که از ثبت‌نام جا مانده‌اند درخواست دارم به ما کمک کنند تا این فرهنگ جا بیفتد و بتوانیم در برنامه‌ریزی‌های امور قرآنی نظم و انضباط را به طور جدی پیاده‌‎سازی کنیم.


وی در پاسخ به این سؤال که هیچ امیدی برای تمدید ثبت‌نام وجود ندارد، گفت: وقتی مرحله شهرستانی در برخی استان‌ها آغاز شده باشد ممکن است در همین استان‌ها جاماندگانی بوده باشند و صحیح نیست آنها جا بمانند و بقیه ثبت‌نام کنند. لذا از دوستان عذرخواهی می‌کنیم و امیدواریم سال آینده در خدمت آنها باشیم.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۴:۱۹
1
1
احسنت آقای قره شیخلو
واقعا جامعه قرآنی باید نظم را بیاموزد
مهدی مقداد
|
Germany
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۷:۵۴
0
1
جناب قره شیلو . سایت از همان ابتدا برای خیلی از دوستان با مشکل و ارور جوابگو بود و برای خیلی ها ثبت نام را رد می کرد. اگر بنابر نظم است باید به اینگونه کم و کاستی ها هم رسیدگی شود. خیلی ها معترضند . یکی دو نفر نیس . و ما خواهان رسیدگی به این وضع و اجازه ثبت نام دوباره هستیم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۲۰:۲۱
0
2
این همه دم از نظم می زنید یه سایت منظم درست می کردید بتونیم مثل ادمیزاد توش ثبت نام کنیم. ما که از سال دیگه اصلا طرف مسابقات نمیایم ای کاش اول نظم رو برای خودتون برقرار می کردید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۰:۰۹
0
2
‌رایط ثبت نام خیلی سخت بود خیلی هابه این دلیل نتونستند تو این همه مشکلات جناب استاد بهتر نیست کمی در مدیریتتان و مذب مخاطب انعطاف داشته باشید
نظم چیز خوبیه اما به شرطی که شرایط ثبت نام رو خیلی اسان کنی
16 هزار نفر در کل کشور امار خیلی کمیه
captcha