ارسال 1800 اثر به چهارمین جشنواره دین و رسانه
کد خبر: 3907631
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰

ارسال 1800 اثر به چهارمین جشنواره دین و رسانه

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: در چهارمین جشنواره دین و رسانه، هزار و 800 اثر از استان‌های همدان، ایلام، لرستان، کردستان و کرمانشاه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

ارسال 1800 اثر به چهارمین جشنواره دین و رسانهحجت‌الاسلام محمد هادی نظیری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان،اظهار کرد: اختتامیه چهارمین جشنواره دین و رسانه منطقه غرب کشور، اواخر شهریور یا اوایل مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه امسال این جشنواره درسطح منطقه غرب کشور برگزار می‌‌شود، گفت: در چهارمین جشنواره دین و رسانه، هزار و 800 اثر از استان‌های همدان، ایلام، لرستان، کردستان و کرمانشاه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
وی با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار پس از یک بار تمدید، یکم تیرماه اعلام شده بود، گفت: سال گذشته 264 اثر به دبیرخانه سومین جشنواره دین و رسانه ارسال شد که امسال به دلیل برگزاری این جشنواره در سطح گسترده‌تر، تعداد آثار 7 برابر شده است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه آثار در حال تفکیک هستند، گفت: به دلیل حجم بالای آثار در بخش‌های مختلف، بیش از 30 داور در حال ارزیابی آثار ارسالی به جشنواره هستند.
وی گفت: این دور از جشنواره در بخش‌های مقاله، تحلیل، عکس، فیلم کوتاه داستانی، انیمیشن، کلیپ، موسیقی و تولیدات چند رسانه‌ای در محور‌های قرآن و عترت، سبک زندگی اسلامی، ماه محرم و اربعین، جبهه مقاومت، ایثار و شهادت، گام دوم انقلاب، فصل نیایش، هفته ولایت، دهه کرامت و اعتکاف برگزار می‌شود.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گفت: موضوع ویژه چهارمین جشنواره دین و رسانه منطقه غرب کشور نیز، «گام دوم انقلاب، سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، جبهه مقاومت و دستاورد‌های انقلاب اسلامی» است.
نظیری اضافه کرد: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی استعداد‌های مختلف در حوزه دین و رسانه و سپس سامان‌دهی آنها و در نهایت معرفی و استفاده از آنها به عنوان یک شبکه تبلیغی نوین در غرب کشور است.

انتهای پیام
captcha