حضور خادمان حامل پرچم امام رضا(ع) در ملایر
کد خبر: 3907884
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵

حضور خادمان حامل پرچم امام رضا(ع) در ملایر

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه بیش از 20 برنامه مختلف در دهه کرامت اجرا می‌شود، از استقبال از خادمان حامل پرچم امام رضا(ع) در این شهرستان خبر داد.

حضور خادمان حامل پرچم امام رضا(ع) در ملایرحجت‌الاسلام روح الله نجفی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی با همکاری ادارات و نهادهای فرهنگی شهرستان بیش از 20 برنامه مختلف را در دهه کرامت اجرا می‌کند.
وی بابیان اینکه این برنامه‌ها از میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) شروع‌شده و تا میلاد امام رضا(ع) ادامه دارد، گفت: تجلیل از گروه‌های مختلف جهادی که از ابتدای شیوع کرونا در ضدعفونی کردن معابر شهرستان، جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه و سایر برنامه‌ها در این ایام فعالیت داشته ازجمله برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی ملایر در دهه کرامت است.
وی برپایی کاروان شادی در چند نقطه شهرستان ملایر در شب و روز میلاد امام رضا در ملایر با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه ، سپاه و شهرداری و از سوی گروه نور المهدی در همدان دیدار با علما و خانواده‌های شهدا و مبلغان شهرستان، برگزاری برنامه‌های مختلف جشن و سرور در فضای مجازی با همکاری هیئت‌های مذهبی را نیز از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در ملایر دانست
وی برگزاری مراسم در مساجد و حسینیه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نقاط مختلف شهری و روستایی را نیز از دیگر برنامه‌ها برشمرد و افزود: در این زمینه حدود 50 مبلغ بومی و طرح هجرت مستقر در مناطق شهری و روستایی برگزاری برنامه‌های دهه کرامت را در مساجد، حسینیه‌ها و مکان‌های عمومی خواهند داشت.
وی اضافه کرد: همچنین میزبانی استقبال از خادمان حامل پرچم امام رضا(ع) از آستان قدس رضوی در ملایر را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در ملایر است

انتهای پیام
captcha