عطر حرم رضوی فضای ملایر را معطر کرد
کد خبر: 3908267
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷

عطر حرم رضوی فضای ملایر را معطر کرد

همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد سراسر نور امام مهربانی‌ها ثامن‌الحجج ملایر میزبان کاروان زیر سایه خورشید متشکل از خدام و پرچم حرم رضوی بود.

عطر حرم رضوی فضای ملایر را معطر کردبه گزارش ایکنا از همدان، همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد سراسر نور امام مهربانی‌ها ثامن‌الحجج ملایر میزبان کاروان زیر سایه خورشید متشکل از خدام و پرچم حرم رضوی بود.
کاروان سایه خورشید از صبح امروز ۱۲ تیرماه، با حضور خود در ملایر و حمل پرچم حرم امام رضا(ع) فضای ملایر را معطر به عطر رضوی کردند
حسام‌الدین حیدری ثابت، مسئول شبکه جوانان رضوی ملایر در حاشیه برنامه حضور خادمان رضوی در ملایر به خبرنگار ایکنا گفت: تعدادی از خدام آستان مطهر رضوی امروز با حمل پرچم حرم مطهر امام رضا(ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید به مناسبت ایام دهه کرامت در استان همدان حضور یافته و امروز میهمان مردم ملایر شدند
حیدری ثابت گفت: به دلیل محدودیت‌هایی که ویروس منحوس کرونا ایجاد کرده در ملایر هیچ برنامه‌ی عمومی جهت استقبال از این کاروان برگزار نشده است.
وی ادای احترام به شهدا، دیدار با امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با خانواده اهداکنندگان عضو و تجلیل از کادر درمان و نظام سلامت از برنامه های این کاروان در ملایر بوده است.
وی با بیان اینکه این کاروان صبح امروز بعد از ورود به شهر ملایر بر سر مزار شهدای گمنام بام ملایر حضور یافتند، گفت: عطرافشانی و قرائت فاتحه به روح بلند شهدا با حضور جمعی از مسئولان ملایر و خدام امام رضا(ع) اولین برنامه این کاروان به ملایر بود.
وی بیان کرد: حضوور کاروان زیر سایه خورشید در فرمانداری و آیین تجلیل از خانواده‌های اهداکننده عضو ملایری در سال ۹۹ نیز دومین برنامه بود که در این مراسم از خانواده مرحومان فرهاد کلبعلیان، شبیر جافری و محمد محمودی که در سال ۹۹ با اهدای عضو به ۱۰ نفر جان تازه‌ای بخشیدند، تجلیل شد.
وی بیان کرد: دیدار با امام جمعه ملایر و اهدای هدیه متبرک حریم امام رضا(ع) به امام‌جمعه ملایر دیگر برنامه زیر سایه خورشید در ملایر بود که از طرف اهالی شهرستان نیز هدایایی به خادمان آستان قدس هدیه شد.
حیدری ثابت گفت: دیدار با خانواده مدافع سلامت مرحوم محمود افشاری و تجلیل از خانواده ایشان پایان‌بخش برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در ملایر بود.

عطر حرم رضوی فضای ملایر را معطر کرد

عطر حرم رضوی فضای ملایر را معطر کرد

عطر حرم رضوی فضای ملایر را معطر کرد

انتهای پیام
captcha