عملیات موفق نجباء در دستگیری تروریست‌های بغداد + تصاویر
کد خبر: 3908435
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶

عملیات موفق نجباء در دستگیری تروریست‌های بغداد + تصاویر

رزمندگان جنبش مقاومت اسلامی عراق(نجباء) در جریان عملیاتی در شمال بغداد موفق به دستگیری تعدادی از عناصر متهم به اقدامات تروریستی شدند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مقاومت اسلامی نجباء، عملیات گسترده امنیتی با مشارکت تیپ 12 سازمان بسیج مردمی عراق، حشدالشعبی، متشکل از رزمندگان مقاومت اسلامی نجباء از پنجشنبه، 12 تیرماه، در منطقه «الطارمیه» واقع در شمال بغداد آغاز شد.

یکی از اهداف عمده این عملیات پیگیری افراد تحت پیگرد و هسته‌های غیرفعال داعش است که در جریان آن رزمندگان موفق به دستگیری تعدادی از افراد تحت پیگرد از سوی دستگاه قضایی عراق به اتهام مشارکت در اقدامات تروریستی شدند.

این عملیات تا بررسی منزل به منزل منطقه مورد نظر و پاکسازی کامل آن از وجود تونل‌ها و مخفی‌گاه‌‌ها و همچنین لوث عناصر تروریست‌ها ادامه خواهد یافت.

در همین راستا و پیش از این نیز سلسله عملیات‌های ضدتروریستی ارتش عراق در نقاط مختلف این کشور ادامه یافته است. نیروهای مقاومت و ارتش عراق مواضع تروریست‌های تکفیری در منطقه «العناز» واقع در جنوب‌غرب بغداد را هدف قرار دادند. به دنبال این عملیات، 4 عنصر تکفیری داعش به هلاکت رسیدند و تعدادی نیز به شدت زخمی شدند.

انتهای پیام
captcha